دانستنی های آسانسور

از پوشش مناسب برای دیوارهای کابین آسانسور استفاده کنید

سقوط آسانسور

به جای پارچه و یا چوب‌های دارای روکش، از ورق‌های لمینت (پوشش‌های مصنوعی ورقه‌ای) با کیفیت بالا و یا پوشش‌های صفحه‌های لمینت با فشار بالا، استفاده کنید.

پوشش‌های دیواری علاوه بر این که دارای مقاومت بسیار بالا در مقابل حرارت هستند، دوام بسیار بالایی دارند، و با توجه به این که بدون منفذ بوده و محصول نهایی آن فاقد هر گونه میکروب است، در مقایسه با پارچه و چوب‌های ورقه‌ای برای نصب در فضای داخلی آسانسور بی نظیر هستند. پوشش دیواری، دارای ظاهری بسیار نرم است و از نظر بافت ظاهری مانند پارچه است، اما هیچ گونه لکه‌ای بر روی آن ایجاد نمی‌شود و همچنین به سادگی پاره نمی‌شود. بنابراین، پوشش دیواری، تمیزتر، و بسیار ظریف‌تر است، و همچنین، عمر طولانی‌تری نیز دارد.

برای ساخت دکوراسیون کابین جدید و یا در زمان  خرابی آسانسور  با شرکت پادرا تماس بگیرید تا بهترین خدمات را دریافت کنید.

به جای فلز بافته شده از محصول گیگ کارو (GageCarve) استفاده کنید

کار با فلز بافته شده برای احداث کنندگان ساختمان بسیار دشوار است، و این دشوار بودن انجام کار به معنی ایجاد هزینه بیشتر برای مشتریان نیز خواهد بود. کاربرد فلز دارای بافت ریز در ساختمان، باعث می شود که این فلز به عنوان سطح یک آهنربا برای جذب گرد و غبار عمل کند که تمیز کردن آن نیز تقریباً غیرممکن است. هنگامی که فلز بافته شده در پانل‌های بالاتر استفاده شود، ممکن است موهای بلند در آن پیچیده شوند. از سوی دیگر، پوشش دیواری گیگ کارو (GageCarve)، منظره پویایی را ارائه می‌نماید که نگهداری از آن آسان است و نیازی به محافظت در برابر جذب گرد و غبار ندارد.

پوشش دیواری گیگ کارو (GageCarve)، توسط شرکت گیگ (Gage) تولید می‌شود، و در تولید این محصول، از حداقل 50 % آلومینیوم بازیافت شده بعد از مصرف، استفاده می‌گردد. هر ورق از محصول گیگ کارو (GageCarve)، دارای سطح داخلی آندی شده است تا از ایجاد ظاهر مطلوب، دوام بالا و طول عمر مناسب آن، اطمینان حاصل گردد. ذکر این نکته قابل توجه است که ظاهر زیبای این محصول، آن را یک پوشش ایده آل و مناسب برای محیط‌های پیچیده‌ای مانند فضای داخلی آسانسور می‌نماید.

پوشش استیل برای اتاق آسانسور

پوشش استیل نیز یک جایگزین مناسب دیگر برای فلزات بافته شده است. پوشش استیل، تمیز، با دوام و براق است و ظرافت درخشان و مدرنی را به فضای داخلی آسانسور اضافه می‌کند.

strong نکته مهم: بسیاری از طراحانی که پوشش استیل را انتخاب می‌کنند، در این مورد نگران هستند که این فلز ممکن است با گذشت زمان خراشیده شده و یا دندانه‌ای شود. به منظور جلوگیری از بروز این مشکل، یک لایه شیشه گوریلا (Gorilla) را بر روی پوشش استیل نصب شده قرار دهید تا یک چشم انداز نهایی پیشرفته و آینده نگر در فضای داخلی آسانسور ایجاد نمایید.

در حالی که برای طراحی فضای داخلی آسانسور می‌توان از هر گونه مصاحی استفاده نمود که ممکن است از نظر قابلیت اشتعال درجه بندی شده باشند، و همچنین، این مصالح باید بر اساس محدودیت‌های اندازه و وزن آنها انتخاب شوند،  بهترین مصالح، مانند شیشه گوریلا (Gorilla)، ورقه‌های از نوع لمینت با کیفیت بالا، پوشش استیل و مصالح دیگری مانند این موارد، دوام و تنوع بی نظیری را برای انجام یک طراحی آزادانه و نهایی در فضای داخلی آسانسور، ارائه می‌نمایند.

یکی از بخش‌های پر استفاده در هر ساختمان، آسانسور است. روزانه هزاران نفر از آسانسور استفاده می‌کنند، و کار دیگری به جز نگاه کردن به فضای داخلی آسانسور ندارند، زیرا آنها منتظر رسیدن به طبقه مورد نظر خود در ساختمان هستند. بنابراین، اجرای طرح‌های متفکرانه در هر جنبه از ساختمان را با ایجاد جذابیت در آن فضاها به نمایش بگذارید و در عین حال توجه داشته باشید که فضای داخلی آسانسور، یک چشم انداز کاملاً کاربردی است که اجرای مناسب آن از اهمیت خاصی برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *