دانستنی های آسانسور

با درب آسانسور بیشتر آشنا شوید

درب آسانسور

در این مقاله، شما با نکاتی در مورد درب آسانسور آشنا خواهید شد. درب آسانسور بهترین راه برای ایجاد طراحی‌های متنوع در یک خانه است.

درب آسانسور در حال حاضر در همه جا برای حمل راحت کالا و موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت آسانسور پادرا طیف وسیعی از آسانسور را در انواع مختلفی از سبک‌ها، کاربردها و مواد مختلف ارائه می‌دهد.

ما یک درب ساخته شده از مصالح فلزی، شیشه‌ای و قاب‌های آلومینیومی آنودایز شده ارائه می‌دهیم. درب‌های آسانسور با توجه به نیازهای مردم سفارشی می‌شوند.

تامین ایمنی مردم

هنگامی که بحث درباره ایمنی به میان می‌آید، هر درب آسانسور درجه ایمنی خاص خود را ارائه می‌دهد. تمام آسانسورها باید حداقل یک بار در سال توسط یک بازرس معتبر مورد بررسی قرار بگیرند.

درب‌های آسانسور دستی و یا تاشو خطرات بیشتری را در مقایسه با درب‌های اتوماتیک به همراه دارند. تولید درب‌ها و کابین‌های آسانسور بسیار پیچیده است.

با این حال، هنگامی که حرف از خود درب‌ها به میان می‌آید، دو بخش امنیتی در هنگام اخذ استاندارد آسانسور‌ مورد استفاده قرار می‌گیرند. درب تنها زمانی باز می‌شود که کلاچ درب و غلتک‌های داخل آنها در یک خط مستقیم قرار گرفته باشند.

ما درب‌های آسانسور را در طرح‌ها و کارآیی‌های متفاوت ارائه می‌دهیم و در اینجا انواع مختلفی از درب‌های آسانسور لیست شده‌اند که در زیر به شرح آنها می‌پردازیم.

درب آسانسور استیل

این درب‌ها دارای یک طراحی موضوعی یکپارچه هستند. آنها مطابق با استاندارد‌های متعدد و در اندازه‌های مختلف در دسترس بوده و اندازه‌های سفارشی آنها نیز موجود است.

ضخامت استیل استفاده شده برای ساخت درب آسانسور استیل در محدوده 0.32 و تقریبا 8 میلی متر است. روکش درب آسانسور، دوام بالا و گزینه‌های استاندارد زیادی را برای مردم فراهم می‌کند. آنها باید با پالت‌های جذاب ساخته شوند.

درب‌های آسانسور سوراخ دار

این همچنین یک نوع درب آسانسور است که به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. درب‌های آسانسور ما برای استفاده آسان طراحی شده و دوام زیادی دارند. مشتریان از ما به عنوان یک سازمان قابل اعتماد و یک شرکت معتبر یاد می‌کنند که انواع متنوعی از درب‌های سوراخ‌دار را تولید می‌کند.

تقاضای درب‌های آسانسور سوراخ‌دار در بین مشتریان ما بسیار بالا بوده که به علت دوام بالا و قابلیت اطمینانی است که برای کاربران ارائه می‌دهند.

این نوع درب‌ها باعث افزایش مدت زمان استفاده از آسانسور برای کاربران است و در فضای زیادی از خانه شما صرفه جویی می‌کنند. آنها همچنین بالاترین دوام را برای کاربران ارائه می‌دهند.

درب‌های آسانسور کشویی

آنها بهترین گزینه برای آسانسورها با قیمت پایین هستند و ارزش پول شما را حفظ می‌کنند. آنها دوام بیشتری دارند و می‌توانند در شرایط نامطلوب کارآیی خود را ادامه دهند.

آسانسور کشویی بهترین گزینه برای استفاده در مناطق صنعتی و پارکینگ بوده و این مدل یکی رایج‌ترین و گسترده‌ترین درب آسانسور استفاده شده در اکثر ساختمان‌ها است.

ما با استفاده از بهترین مواد خام و با تکنولوژی پیشرفته تحت هدایت یک تیم حرفه‌ای، آسانسورهای کشویی خود را تولید می‌کنیم.

درب آسانسور تلسکوپی دستی

شرکت پادرا طیف گسترده‌ای از درب آسانسور در اندازه‌های مختلف را ارائه می‌دهد. آنها معمولا در ساختمان‌های کوچکتر که فضای کافی وجود ندارد، مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ چرا که درب نمی‌تواند در هر دو طرف دیوار به صورت کشویی حرکت کند.

آنها به طور بالقوه امکان دسترسی وسیعی را در یک فضای محدود فراهم می‌کنند. درب‌ها به طور خودکار بر روی ریل‌های مستقل حرکت می‌کنند.

هنگامی که باز می‌شوند، در پشت یکدیگر قرار می‌گیرند، و هنگامی که بسته هستند، آنها یک لایه یکپارچه در هر طرف تشکیل می‌دهند.

خوب، این پایان مقاله در مورد چند نوع درب آسانسور است. شرکت آسانسور پادرا یک تولید کننده و تأمین کننده آسانسور و درب آسانسور است. درب‌های آسانسور ما در طیف گسترده‌ای از مواد، روکش‌ها و الگوهای مختلف تولید و ارائه می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *