دانستنی های آسانسور

چه نکاتی در مورد سیستم‌های مدولار آسانسور وجود دارد

خرابی آسانسور

چرا طراحان و شرکت‌های تعمیر و نگهداری آسانسور باید از سیستم‌های مدولار استفاده کنند؟ به سادگی به این دلیل که آنها روند بازسازی را سریع‌تر، ساده‌تر و کم هزینه‌تر می‌کنند. یک تولید کننده با کیفیت، سیستم‌های خود را با انعطاف پذیری بالایی در زمینه زیبایی، طراحی می‌کند.

خلاقیت کامل برای طراحی همه عناصر ساختمان برای تطابق بیشتر کاملا امکان پذیر است. در بعضی شرایط، شما نیاز دارید که یک جلوه خاص از برخی قسمت‌های ساختمان داشته باشید، به عنوان مثال، یک طرح چوب بر روی میز پذیرش. در موارد دیگر، ممکن است بخواهید که آسانسور یک طراحی مستقل داشته باشد که بقیه ساختمان را تکمیل کند، اما ویژگی‌های خاص خودش را داشته باشد. در هر دو حالت یک سیستم مدولار راه حل بهینه‌ای را ارائه می‌دهد و توانایی اخذ  استاندارد آسانسور  را دارد.  

شما نیاز به تعویض کل کابین آسانسور برای دریافت نتایج طراحی بهتر نخواهید داشت. امروزه بهترین تولید کنندگان، نمایشگاههای آنلاین جامعی را برای نشان دادن طیف گسترده‌ای از گزینه‌های در دسترس خود برگزار می‌کنند، و همچنین پرسنل واجد شرایط را برای کمک به شرکت‌های تعمیر و نگهداری مطابق با طرح‌های سفارشی شما، و یا برای کمک به معماران و طراحان برای ارائه دیدگاه‌های خلاق خود تربیت می‌کنند.

سیستم‌های مدولار گزینه‌های زیاد و انعطاف پذیری بالایی را برای دستیابی به دیدگاه شما ارائه می‌دهند.

شما می‌توانید طراحی‌های مشخص شده زیادی را در کاتالوگ انتخاب کنید

مدل‌های موجود در کاتالوگ‌های آسانسور با نیازهای زیبایی شناختی و کاربردی که در ذهن شما وجود دارند ایجاد شده‌اند. اما اگر شما به چیزی کمی متفاوت‌تر نیاز داشته باشید چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ برخی از تولیدکنندگان در واقع می‌توانند طرح‌های کاتالوگ خود را تغییر دهند تا نیازهای منحصر به فرد طراحی، ساختمان یا مشخصات شما را برآورده کنند. شما می‌توانید مدل‌های موجود را تغییر دهید یا سفارشی کنید تا گزینه‌های مختلفی از مواد، روکش‌ها و حتی جلوه‌های سفارشی و یا آرم شرکت را در آن جای دهید.

آیا سفارشی سازی گزینه‌های موجود در کاتالوگ برای شما زمان بر خواهد بود؟ اگر پانل‌ها و دیگر عناصر سفارشی تولید شده توسط سازنده با استفاده از روش تولید Lean ساخته شوند، قطعا در زمانی قابل اعتماد و سریع برای نصب بر روی سیستم شما آماده خواهند شد.

در حقیقت نه تنها شما می‌توانید طرح‌های کاتالوگ را سفارشی کنید، می‌توانید این کار را بر اساس بودجه و برنامه ریزی زمانی خود انجام دهید.

سیستم‌های مدولار آسانسور همیشه سازگار با آیین نامه هستند

قبل از این که سیستم مدولار خود را انتخاب کنید، بررسی کنید که سازنده سیستم‌های مدولار شما به طور جدی ایمنی و آیین نامه‌های آسانسور را در نظر داشته باشد. اگر این کار را انجام پذیرد، آنها قادر خواهند بود آزمایشات دقیقی را انجام دهند که می‌توانند در زمان و زحمت‌های شما صرفه جویی کند. نکته کلیدی این است که آیا سیستم پانل (مورد موجود در کاتالوگ یا حالت سفارشی شده) با تنظیمات نهایی مورد آزمایش قرار گرفته باشد.

اگر سیستم مدولار شما در حالت پیکربندی نهایی آزمایش شده است، یک نفس عمیق بکشید و نگران الزامات سازگاری، بازدید بازرسان و تعطیل شدن آسانسور خود نباشید. فقط از یک پروژه ساده‌تر و ارزان‌تر لذت ببرید.

هنگامی که سیستم‌های مدولار در حالت پیکربندی نهایی توسط سازنده مورد آزمایش قرار می‌گیرند، می‌توانند موجب صرفه جویی در زمان و پول مشتریان شود، در حالی که سطح بالایی از امنیت را برای شما فراهم می‌کنند.

طول عمر سیستم‌های مدولار آسانسور

در واقع، سیستم‌های مدولار بیش از دو برابر نسبت به گزینه‌های معمولی مزیت دارند. اول، سیستم‌های مدولار عمر طولانی‌تری در مقایسه با گزینه‌های معمولی دارند. هنگامی که با مواد با کیفیت بالا ساخته می‌شوند، نیاز کمتری به ترمیم و نگهداری خواهند داشت. سیستم‌های مدولار می‌تواند در برابر استفاده‌های سنگین دوام بیاورند و نگهداری و مراقبت از آنها آسان است. سیستم‌های ساده و معمولی مدولار بسیار با دوام هستند: کیفیت آنها در روز اول و بعد از مدت زیادی کارکرد، کاملا یکسان است.

سیستم‌های مدولار، عملیات تعمیراتی و به روز رسانی را بسیار آسان‌تر می‌کنند. با یک طراحی داخلی مدولار، شما به سادگی می‌توانید پانل آسیب دیده را دوباره تعمیر کنید، بخش‌های قدیمی را باز کرده و دوباره آنها را نصب کنید. اندازه و انطباق آنها مشابه است. این در هزینه و وقت شما صرفه جویی می‌کند و یکپارچگی طراحی شما را حفظ می‌کند.

سیستم‌های مدولار از مواد با دوام ساخته می‌شوند، به این معنی که به تعمیرات کمتری نیاز دارند. هنگامی که به روز رسانی و یا تعویض قطعات مورد نیاز باشد، سیستم‌های مدولار روند سریع‌تر و آسان‌تری برای این کار خواهند داشت.

در واقع، سیستم‌های مدولار مزایای زیادی برای ساختمان‌ها و شرکت‌های دارای آسانسور دارند، از جمله دوام، سهولت نصب و انعطاف پذیری در زمینه سفارش، طراحی و بودجه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *