دانستنی های آسانسور

نوآوری در ساخت آسانسور

ساخت آسانسور

هیچ نوآوری بدون در نظر گرفتن احتیاجات جامعه به وجود نخواهد آمد و از طرفی به همکاری، دیدگاه‌های جدید و ایده‌های تازه برای رشد و پیشرفت خود نیاز دارد. شرکت کورنینگ این باورها را با هم ادغام کرده است؛ آنها نه تنها انقلابی در این صنعت به وجود آورده‌اند، بلکه آنها را ایجاد کرده‌اند. از توسعه اولین لامپ تا تجهیز ناسا با پنجره‌های شاتل، شرکت کورنینگ به طرز شگفت انگیزی شروع به اختراع و تحول کرده و اکنون هدف آنها ایجاد تحول در صنعت و ساخت آسانسور است.

شیشه Gorill به آسانسورهای شما نزدیک شده است

شرکت کورنینگ در فوریه 2014، از یک توافق جدید خبر داد، شیشه‌های Gorilla® ساخت شرکت کورنینگ در سیستم‌های داخلی و در کف آسانسورها مورد استفاده قرار می‌گیرد. آیا تا به حال اسم شیشه‌های Gorilla® را نشنیده‌اید؟ به تلفن یا تبلت خود نگاه کنید. مزیت آنها این است که توسط یک لایه شیشه‌ای سبک و نازک محافظت می‌شوند. در حال حاضر از شیشه‌های کورنینگ Gorilla® در بیش از 3 میلیارد دستگاه و 40 برند اصلی استفاده می‌شود.

شیشه Gorilla در ساخت آسانسور

بنابراین چه اقداماتی باید بر روی آسانسورها انجام شود؟ اقدامات زیادی باید صورت بگیرد. کورنینگ مزایای بسیاری برای این شیشه‌ها را از جهان الکترونیک گرفته تا دنیای آسانسورها گسترش می‌دهد و با استفاده از این نوع از شیشه، اخذ  استاندارد آسانسور  کار آسانی خواهد بود. شیشه‌های Gorilla ویژگی‌های زیر را ارائه می‌دهند:

  • وزن سبک: این شیشه‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به طرزی باور نکردنی سبک باشند. از آنجایی که وزن در هنگام طراحی داخلی آسانسورها یک مسئله مهم است، این شیشه برای این منظور گزینه‌ای بسیار مناسب است. این می‌تواند به معماران و مشتریان کمک کند تا جلوه‌ای که انتظار دارند (مانند سنگ یا چوب) را بدون نگرانی در خصوص وزن ایجاد کنند.
  • دوام: این شیشه‌ها به اندازه کافی مقاوم و مستحکم هستند تا در برابر استهلاک روزانه دوام بیاورند. هنگامی که در فضای داخلی آسانسورها استفاده می‌شوند، یک پوشش مقاوم در برابر خراش ایجاد می‌کنند و با زیبایی و ظرافت سطح مواد داخلی کابین را پوشش می‌دهند.
  • تنوع: شیشه Gorilla اجازه می‌دهد تا از رنگ واقعی استفاده کنید. در ساخت آسانسور و کابین آن، رنگ‌ها دقت و جذابیت خاصی خواهند داشت. این گزینه‌های طراحی به صورت متنوع گسترش یافته‌اند تا پانل‌هایی با طرح چوب یا سنگ و شبیه آنها را ارائه دهند و یا شامل انواع گزینه‌های گرافیکی دیگر باشند. ( اگر یک پنل آسیب دیده باشد، می‌توانید به راحتی مجددا آن را تعمیر یا تعویض کنید که در زمان و پول مشتریان صرفه جویی می‌شود).
  • سهولت و راحتی: پانل‌های ساخته شده از شیشه Gorilla، به راحتی تمیز و نگهداری می‌شوند.

کار با شرکت آسانسور اوج گستر پادرا

شرکت آسانسور پادرا همیشه به دنبال راه‌هایی برای خلق نوآوری و گسترش توانایی‌های خود است. به هنگام جستجوی شرکت‌های آسانسور که از طریق آنها بتوانید خدمات باکیفیت بالایی را دریافت کنید، بهتر است به دنبال شرکت‌هایی باشید که دارای سیستم‌های مدولار و استانداردهای با کیفیت بالا هستند که کار با آنها آسان است.

شرکت آسانسور پادرا به طور معمول از محصولات شرکت‌های بزرگ استفاده می‌کند، تا دوام کافی را داشته باشند و در عین حال زیبایی هماهنگ با طراحی ساختمان را ارائه دهند. ما تولید کنندگانی را انتخاب می‌کنیم که سیستم‌های نوآورانه و ساده و مدولار را ارائه می‌دهند و از شیوه‌های تولیدی Lean که باعث بهبود کیفیت در عین کاهش زمان و هزینه طراحی می‌شوند، پیروی می‌کنند.

شرکت آسانسور پادرا از استانداردهای سختگیرانه‌ای در ساخت آسانسور تبعیت می‌کند؛ ما با همکارانی کار می‌کنیم که بتوانند کیفیتی را منطبق با استاندارد ارائه دهند. همچنین ما با شرکت‌های طراحی داخلی نیز همکاری می‌کنیم تا در زمان و بودجه مشتریان صرفه جویی شود. در عوض، ما در شرکت آسانسور پادرا قادر به ارائه مواد منحصر به فرد در کلاس جهانی به مشتریان خود هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *