خدمات آسانسور

خدمات پس از فروش آسانسور

خدمات پس از فروش آسانسور

با خرید آسانسور اولین امری که برای شما فراهم می شود آسایش و راحتی است اما چه باید کرد تا این آرامش مستدام و ادامه دار باشد. برای این منظور نیاز است از شرکت های آسانسور خرید خود را دنبال کنید که با خدمات پس از فروش آسانسور آشنایی کافی داشته باشند و این پشتیبانی را به طور قطع نه تنها به صورت کلامی ارائه دهند. چرا که پشتیبانی پس از فروش آسانسور از اصلی ترین مولفه های است که در صورت بروز اتفاقی برای آسانسور به آن نیاز پیدا می شود. از آنجایی که کارفرماها و مدیران ساختمان تخصصی در حوزه تعمیر و بازرسی دوره ای آسانسور ندارند. نیاز است از شرکتی خرید خود را به انجام برسانید که با تضمین‌ پشتیبانی، ایمنی و رضایت‌مندی شما را در طول گذر زمان فراهم کنند. از آنجایی که این مهم حتی از خرید آسانسور هم با اهمیت تر است در ادامه قرار است از خدمات پس از فروش آسانسور بیشتر با شما بگویم تا دریافت سرویس های دوره ای و نگهداری منظم از آسانسور های خود در طول گذر زمان از اتلاف وقت و انرژی برای تعمیر و هزینه های سربار اضافه آسانسور در امان باشید. اگر می خواهید بهترین خدمات پس از فروش را با کیفیت بالا در پیش روی خود داشته باشید در ادامه ما را همراهی کنید.  

پشتیبانی پس از فروش آسانسور چیست؟

به زبان ساده باید بگویم از آنجایی که شما با خرید هر وسیله الکترونیکی یا هر تجهیزات صنعتی از شیوه کار و تعمیر آن اطلاع کافی ندارید نیاز به خدمات پس از فروش برای شما یک امر مهم و جدی تلقی می شود؛ یعنی اینکه به محض وقوع مشکل ، شخصی متخصص و زبده برای بازدید از آن محصول در محل آماده به خدمت باشد و این پشتیبانی بی قید و شرط با بهترین خدمات کیفیت باید ارائه شود تا از متضرر شدن شما در طول گذر زمان جلوگیری شود. چرا که اگر تکنسین های مربوطه در این حوزه تخصص کافی را نداشته باشند بدون شک به دستگاه مد نظر آسیب وارد خواهد شود و شما بیشتر از آن چه که تصورش را کنید در طول گذر در کنار خسارت مالی شاید حتی متحمل هزینه های جانی هم بشوید. پس باید بگویم خدمات پس از فروش آسانسور به مجموعه‌ای از اقدامات و سرویس‌هایی گفته می‌شود که پس از نصب و راه‌اندازی آسانسور، با هدف حفظ عملکرد ایمن و بهینه ارائه می‌شود. در ادامه از اهمیت آن بیشتر با شما خواهیم گفت با ما باشید.

چرا خدمات پس از فروش آسانسور مهم است؟

همان طور که اشاره شد هیچ یک از ما تخصص یک فرد زبده در زمینه تعمیر آسانسور را نداریم مگر اینکه دوره این تخصص را گذرانده باشیم. پس در قدم اول باید بگویم با خدمات پس از فروش آسانسور شما می توانید ایمنی صد در صدی را از کارایی آسانسور خود داشته باشید. چرا که  با انجام سرویس‌های دوره‌ای، از بروز مشکلات فنی و خطرناک پیشگیری می‌شود. در قدم بعد باید بگویم پشتیبانی پس از فروش آسانسور در حفظ و نگهداری بهتر آسانسور با طول عمر بیشتر بسیار مؤثر است و این امر هزینه تعمیر آسانسور در طول گذر زمان را برای شما کاهش می دهد. هر چقدر این پشتیبانی با ارائه خدمات بهتر و در دوره های زمانی مناسب دنبال شود عملکرد بهینه تری را برای آسانسور خود شاهد خواهید بود. در آخر هم باید بگویم شرکت‌های معتبر با ارائه خدمات پس از فروش، تعهد خود را به مشتریانشان اعلام می کنند که این امر حسن اعتماد به آن شرکت را در پیش چشم مشتریان روز به روز بیشتر خواهد کرد.

خدمات پس از فروش آسانسور چه مواردی را در بر می گیرد؟

زمانی که آسانسور شما خریداری می شود و توسط تیم متخصص نصب می شود دیگر زمان آن است که با خدماتی که بعد از فروش در پیش روی شما قرار دارد بیشتر آشنا شوید. در قدم اول باید بدانید در هر بار سرویس دوره ای پشتیبانی پس از فروش آسانسوری که انتخاب کرده اید باید بازدیدهای منظم از آسانسور، بررسی قطعات، روغن‌کاری، تنظیمات و رفع عیوب جزئی برای آسانسور شما لحاظ شود. در صورت نیاز باید خدمات مربوط به تعمیر و نگهداری آسانسور هم انجام شود. یعنی اینکه شرکت موظف است قطعات آسیب دیده را تعویض و به جای آن قطعه جدید و اورجینال را نصب کنید. در قدم بعدی باید بگویم در بازرسی های دوره ای تکنسین مربوطه باید تضمین کند که دستگاه مربوطه ایمنی صد درصدی کاربران را با تست سلامت فراهم می کند. در صورتی که یکی از قطعات اصلی آسانسور آسیب دیده باشد و شرایط تهیه آن راحت نباشد. شرکت باید بر اساس خدمات پس از فروش آسانسور قطعات یدکی مربوطه را در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه و بر روی دستگاه نصب کند تا کارایی آن در ساختمان متوقف نشود. از همه مهم تری اینکه ارائه خدمات پشتیبانی فنی در هر ساعت از شبانه‌روز برای رفع مشکلات اضطراری باید در نظر گرفت شود تا در صورت بروز مشکل شرکت مربوطه پاسخ گو باشد.

پشتیبانی پس از فروش آسانسور
پشتیبانی پس از فروش آسانسور

نحوه اطمینان مشتریان به شرکت پادرا برای پشتیبانی پس از فروش آسانسور

بدون شک مشتریان هر بار که خدمت متمایز و با کیفیتی را از یک شرکت دریافت می کنند دست به دست به یک دیگر این خبر را  می رسانند و همین امر دلیل برتری برخی شرکت ها می شود. بر همین اساس باید بگویم نحوه اطمینان مشتریان به شرکت پادرا در راستای خدمات پس از فروش آسانسور موارد بسیاری را در برگرفته است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت با ما باشید.

 1. شفافیت در قراردادها

در قراردادهای خرید آسانسور به دقت و با شفافیت برای مشتریان ذکر شده است که در صورت بروز هر مشکل شرکت پادرا چه مسئولیتی را بر عهده دارد. مدت زمان پاسخگویی به درخواست‌های مشتری برای تعمیر و نگهداری، به صورت دقیق در قرارداد قید می شود. در برخی مواقع هم از هزینه های احتمالی که گاها خیلی با هزینه های نرخ بازار ارتباط ندارد در طی این قرارداد صحبت به میان می آید تا مشتریان یک برآورد قیمتی هم داشته باشند.

2. سیستم پشتیبانی پاسخگو

 هیچ امری بعد از خرید به اندازه پاسخگویی از سمت شرکت فروشنده برای خریدار حائز اهمیت نیست. از همین رو شرکت پادرا با ایجاد خطوط ارتباطی مستقیم مانند تلفن، ایمیل و چت آنلاین برای ارتباط سریع با مشتریان شرایط راحتی را برای پاسخگویی به مشتریان فراهم آورده است.

3. ضمانت نامه و گارانتی

این ضمانت نامه به مشتری این اطمینان را می دهد که در کنار خدمات پس از فروش آسانسور به مشکلات آن هم در راستای ضمانت نامه طولانی مدت برای قطعات آسیب دیده پاسخ داده می شود. حتی تضمین تعویض قطعات معیوب هم برای آسانسورهای فروخته شده توسط شرکت پادرا در طول قرارداد، ضمانت می شود.

4. آموزش مشتریان

 به مدیران پروژه و ساختمان های مسکونی بعد از نصب آسانسور تمامی مواردی که مورد نیاز است آموزش داده می شود. به عنوان مثال اعلام می شود که نوع آسانسور مربوطه به چه سرویس دهی در طول یک سال نیازمند است. تهیه دفترچه راهنمای کامل و به زبان ساده برای هر آسانسور از مهم ترین خدماتی است که پادرا برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

 5. استفاده از فناوری‌های به روز

 از مهم ترین خدماتی که با پشتیبانی پس از فروش آسانسور توسط پادرا در پیش روی کاربران قرار دارد صرفه جویی در زمان و هزینه است. چرا که با استفاده از تجهیزات مدرن و به روز خدمات عیب یابی دنبال می شود از سوی دیگر با اپلیکیشن‌های موبایلی به راحتی می توانید برای رفع مشکل پیش آمده در خواست همراهی داشته باشید.

کلام آخر در راستای خدمات پس فروش پادرا

 همان طور که اشاره شد با خرید هر محصولی نگهداری و مراقبت از آن در برنامه اولویت آن قرارداد. از آنجایی که این کار تنها از طرف یک فرد متخصص برای بهره‌وری بهتر از یک آسانسور برمی‌آید. باید بگویم در طی یک قرارداد شفاف پادرا خدمات پس از فروش آسانسور های فروش رفته را برای مشتریان عنوان می کند. از همین رو شما می توانید برای پشتیبانی پس از فروش آسانسور خود خدماتی مثل بازدید دوره ای، ایمنی، عمر طولانی‌تر آسانسور، عملکرد بهتر و بازدهی بیشتر، کاهش هزینه‌ها و رعایت استانداردهای مد نظر برای ساختمان را شاهد باشید. بدون تردید با در نظر گرفتن این موارد می توانیم بگویم که پادرا بهترین انتخاب برای شما است چرا که بهترین ها را در پیش روی شما قرار می دهد.

مقالات مرتبط:

  1. انواع خرابی موتور آسانسور
  2. فرق بین چاه و چاهک آسانسور چیست؟
  3. جنرال سرویس آسانسور
  4. مقایسه ریل نورد گرم با نورد سرد آسانسور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *