تعمیر و نگهداری آسانسور

پادرا » تعمیر و نگهداری آسانسور

تعمیر و سرویس آسانسور

تعمیر آسانسور :

تعمیر و سرویس آسانسور باید چند وقت یک بار انجام شود؟ برای جلوگیری از خطرات غیر قابل جبران جانی و مالی باید به آسانسور ها توجه بیشتری داشت، معمولا به صورت استاندارد هر آسانسور باید حداقل 1 ماه یک بار مورد برسی قرار گیرد و در صورت نیاز سرویس و تعمیرات لازم توسط شرکت های سرویس و نگهداری آسانسور انجام شود.

هر چند شاید مشکلات موجود در آسانسور از دید شما بسیار کوچک و غیر مهم باشند، اما سرویس و تعمیر اشکالات موجود در آسانسور حتی کوچکترین اشکالات را نباید به روز ها و ماه های آینده موکول کنید، این اشکالات و خرابی ها در آسانسور باید هر چه سریعتر رفع شود.

قیمت تعمیر و سرویس آسانسور:

تعرفه و قیمت سرویس و تعمیرات آسانسور در سال 1400 چقدر است؟ تعرفه و هزینه تعمیر و سرویس آسانسور آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی در این سال ها شاهد نوسانات بسیار زیادی بوده، به همین خاطر برای اطلاع از قیمت و هزینه های دقیق می توانید با شماره شرکت تعمیر و سرویس آسانسور در تهران، شرکت اوج گستران پادرا تماس حاصل فرمایید.

دلایل خرابی در آسانسور چیست؟ 

قطع شدن برق آسانسور، خرابی چشمی آسانسور، خرابی کلید و دکمه آسانسور، خرابی قفل درب آسانسور، خرابی درایو آسانسور، خرابی درب آسانسور، خرابی کفشک آسانسور و خرابی موتور آسانسور بیشترین خرابی های گزارش شده در آسانسور ها است که هر کدام از این خرابی ها دلایل خود را دارند، اما آسانسور ها بیشتر به دلیل  استفاده های غیر استاندارد دچار خرابی می شوند. یکی از عمده دلایل ایجاد اختلال در کارکرد درست آسانسور استفاده برای حمل اسباب و اثاثیه منزل و یا بارها سنگین غیر مجاز است، که هم به کابین آسانسور و هم موتور و سایر بخش ها آسیب های سنگینی وارد میکند.

یکی دیگر از دلایل مهم خرابی در آسانسور بی توجهی به ظرفیت و توان آسانسور است، متاسفانه بی توجهی زیادی به ظرفیت آسانسور ها می شود به طوری که گاهی دیده شده که در آسانسور های با ظرفیت 4 نفر، افراد با تعداد به مراتب بیشتر از 4 نفر  وارد آسانسور شده اند، و این خود هم میتواند خطرات جدی جانی به همراه داشته باشد و هم باعث ایجاد مشکل در کارکرد و خرابی آسانسور شود.

مدت زمان تعمیر و سرویس آسانسور چقدر است؟

مدت زمان سرویس آسانسور چقدر است ؟ جواب این سوال تا حد زیادی به شرکت ارائه دهنده خدمات سرویس و نگهداری آسانسور و کادر فنی آن و البته تشخیص دقیق و سریع نوع خرابی آسانسور و قطعات مورد نیاز و تونایی فنی کارشناسان شرکت سرویس و نگهدار در رفع خرابی بستگی دارد، بطور کلی خرابی های معمول در آسانسور را میتوان کمتر از 2 ساعت کار تشخیص و رفع گردد که مجددا متذکر میگردد بستگی به سرویس دهی شرکت آسانسور دارد.
ذکر این نکته حائظ اهمیت است که خیلی از خرابی های آسانسور را میتوان در زمان سرویس و نگهداری ماهانه تشخیص داد و با اقدامات پیشگیرانه از توقف و مشکلات در آینده جلوگیری کرد.

معرفی شرکت اوج گستران پادرا با 12 سال سابقه درخشان در ارائه خدمات آسانسور

شرکت مهندسی اوج گستران در زمینه تعمیر و نگهداری آسانسور، سرویس آسانسور ، رفع خرابی آسانسور ارائه بهترین خدمات را دارد و خدمات کامل و تخصصی در طراحی، ساخت، نگهداری، تعمیر و نگهداری انواع آسانسور  دارد.

بهترین شرکت آسانسور در تهران از نظر مشتریان عزیزمان، خوشبختانه با ارائه خدمات حرفه ای شرکت اوج گستران پادرا توانسته ایم رضایت مشتریان خود با بالاترین حد رضایت ممکن جلب کنیم، به طوری که بیشتر مشتریان فعلی ما با معرفی مشتریان قدیمی که هنوز هم با ما همراه هستند با شرکت ما آشنا شده اند، ما همواره اولویت خود را کیفیت در خدمات و رضایت مشتری قرار داده ایم.

هنگامی که شما نیاز به کمک حرفه ای جهت سرویس آسانسور از یک شرکت خدمات آسانسور دارید، شاید انتخاب یک شرکت که (متعهد و متخصص در عین حال با هزینه مقرون به صرفه و اقتصادی باشد) و شما را به دردسرهای مرسوم که بعضا برای برخی شهروندان که گرفتار آن میشوند کمی سخت باشد.نگران نباشید ما شما رو راهنمایی میکنیم، برای انتخاب شرکت آسانسور مناسب جهت سرویس آسانسور، تعمیر آسانسور با پارامترهای ذکر شده فوق، شما باید در ابتدا به سابقه تاسیس شرکت دقت فرمائید حداقل بالای ده سال،دوم عضویت اتحادیه و سندیکای آسانسور و پله برقی، سوم و از همه مهمتر داشتن پروانه طراحی و مونتاژ از وزارت صمت، چهارم به روز بودن شرکت از لحاظ نرم افزارهای دو سویه (شرکت و مشتری)،ابزار آلات دقیق و امروزی، سرویسکاران مجرب و آموزش دیده و در نهایت سرتیم و سرپرست متعهد و پاسخگو.

به لطف خدا این شرکت توانسته تا به امروز گام مهمی در جهت رشد و تعالی خود در زمینه های فوق به کمک مشتریان خوب و وفادار خود بردارد، که همواره با نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود سهم عظیمی در این رشد و بالندگی داشتند.

هنگامی که شما نیاز به کمک حرفه‌ای جهت سرویس آسانسور از یک شرکت خدمات آسانسور دارید، اگر از خدمات یک شرکت معتبر و با سابقه استفاده نمایید؛ طبعا دچار مشکلات پیشبینی نشده بسیار کمتری خواهید شد. اما به هر حال، چنانچه می‌خواهید در چنین شرایطی نگران یافتن یک تیم متخصص و با تجربه نباشید؛ بهتر است همین امروز با ما تماس بگیرید؛ و از خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور توسط شرکت مهندسی اوج گستران استفاده نمایید.

مشاهده رزومه اوج گستران پادرا

سرویس و نگهداری آسانسور

مسئولیت اصلی ما تعمیر و نگهداری آسانسور و سرویس آسانسور است.ما سال‌ هاست که در این حوزه تخصصی فعالیت می‌کنیم و به همین دلیل هم تجربه بالایی در تعمیر و سرویس آسانسور داریم. تجربه سال‌ها کار کردن و برخورد با انواع مشکلات آسانسورهای گوناگون و خرابی آسانسور ، باعث شده است که مطمئن باشیم؛ شما در نهایت از خدمات ما رضایت کامل خواهید داشت. در طول این سال‌ها تکنسین‌های ما انواع آسانسورها و تمام حالات خرابی آسانسور را مشاهده کرده و با اطمینان بسیار بالا و بدون آزمون و خطا، با کم‌ترین هزینه ممکن، مشکل ایجاد شده را برطرف خواهند کرد.

تعمیر و نگهداری آسانسور در تمامی نقاط تهران

تعمیر و نگهداری آسانسور در هر نقطه از تهران، شمال تهران، غرب تهران، شرق تهران و جنوب تهران.

حضور سریع متخصصین اوج گستران پادرا در محل شما 

تعمیر و سرویس آسانسور
تعمیر آسانسور
سرویس آسانسور

ما همچنین یک شرکت ساختمانی کاملا مجهز هستیم که می تواند با شما کار کند تا یک آسانسور سفارشی برای پاسخگویی به نیازهای منحصر به فرد ساختمان خود ایجاد کنید. هر ساختمانی دارای نیازهای ویژه‌ای است؛ و تشخیص آسانسور مناسب برای رفع این نیازها، نیازمند دانش و تخصص در زمینه تجهیزات آسانسور و همچنین اصول ساخت و ساز دارد. ما با تسلط بر هر دو حوزه، پیشنهاد بسیار مناسبی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

اگر شما یک آسانسور مسکونی، اداری، کارگاهی یا هیدرولیک دارید که نیاز به سرویس آسانسور دارد، یا اگر به دنبال حرفه‌ای های واجد شرایط هستید تا طراحی و ساخت یک دستگاه آسانسور سفارشی را انجام دهید! همین امروز با ما تماس بگیرید. درخواست‌های شما که احتمالا از سوی سایر شرکت‌ها قابل طراحی و اجرا نبوده است را به بهترین شکل ممکن انجام خواهیم داد.

خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور

ما مشتاقانه منتظریم تا شما را با بهترین محصولات و خدماتی که صنعت ما در رابطه با سرویس یا تعمیر آسانسور ارائه می دهد آشنا کنیم! خدماتی که می‌تواند سطح بسیار متفاوتی از کیفیت را در زمینه انواع دستگاه‌های بالابر و آسانسور در اختیار شما قرار دهد.

در شرکت مهندسی اوج گستران آسانسور شما با بیشترین مراقبت و پشتیبانی نصب و نگهداری خواهد شد. همچنین خدمات ما به همراه ارائه راه‌حل‌های مقرون به صرفه، مستحکم و کارآمد ارائه می‌شود. تضمین کیفیت خدمات و ارائه تضمین‌ها لازم و خدمات پس از فروش، از جمله ویژگی‌هایی است که خیال شما را از بابت دریافت خدماتی با کیفیت و مطمئن آسوده می‌کند.

چند نکته مهم درباره تعمیر و نگهداری  آسانسور

نگهداری از آسانسور یک کار دائمی و همیشگی است. به این معنا که اگر می‌خواهید خرابی آسانسور پیش نیاید باید به صورت ماهانه از خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور استفاده کنید. این کار باعث ایجاد اطمینان از امنیت و عملکرد درست آسانسور می‌شود.

در این بازبینی‌های ماهانه موارد زیادی مورد توجه قرار می‌گیرد. در درجه اول تست و بازبینی سیم بکسل‌ها و پاراشوت، بررسی هم سطح بودن طبقات، روغن کاری ریل‌ها، آچارکشی پیچ و اتصالات، بررسی تابلو فرمان و موتور گیربکس آسانسور، درب ها و قطعات مصرفی آنها،سری ایمنی کامل دستگاه از پائین تا بالای چاه طبق چک لیست اداره استاندارد (آشنایی با استاندارد ادواری کلیک کنید) و در نهایت بررسی وضعیت کابین از نظر موارد گوناگون، از جمله نکاتی است که تکنسین شما باید به آن توجه کند.

سوالات متداول تعمیر نگه داری

آیا این شرکت برای مکانیک تجهیزات به کار رفته در آسانسور شما آموزش دیده است؟

ارزش استخدام یک شرکت تعمیر و نگهداری برای آسانسور شما این است که تخصص کافی برای نگهداری ایمن دستگاه شما را دارا باشد. اگر شرکت مورد نظر شما آموزش‌های لازم برای کار کردن با تجهیزات خاص شما را ندیده باشد، در زمان خرابی آسانسور مزایای زیادی را با امضای قرارداد تعمیر و نگهداری دریافت نخواهید کرد.

مکانیک مورد نظر مسئولیت نگهداری از چند مسیر آسانسور را به عهده دارد؟

مهم است که بدانید که چه تعداد آسانسور دیگر تحت مسئولیت این مکانیک قرار دارد، زیرا اگر این تعداد بیش از حد زیاد باشد، مکانیک قادر نخواهد بود تمام تعمیرات مورد نیاز را انجام دهد. اگر شرکت مسئولیت بیش از حدی را بر عهده مکانیک شما قرار دهد، خدمات متناسب با هزینه پرداختی را دریافت نخواهید کرد.

وسعت منطقه جغرافیایی که مکانیک مورد نظر مسئول آن است چقدر است؟

اگر مکانیک مسئولیت یک منطقه جغرافیایی بزرگ را بر عهده داشته باشد این می‌تواند بر زمان پاسخگویی تماس‌های شما تاثیر بگذارد. به دنبال یک شرکت باشید که یک مکانیک در نزدیکی خانه شما داشته باشد.

شرکت مورد نظر شما چه تعداد مکانیک محلی در اختیار دارد؟

مکانیک ممکن است مسئولیت کارهای زیادی را بر عهده نداشته باشد، اما می‌تواند با سایر مشتریان درگیر باشد. مهم است که این شرکت دارای پرسنل پشتیبان در نزدیکی ساختمان شما در موارد اضطراری باشد.

نسبت تعداد کارکنان چقدر است؟ تمام مکانیک‌های آسانسور باید به خوبی آموزش دیده باشند و بتواند بیشتر مشکلات را حل کنند، اما وقتی که مشکل پیچیدگی زیادی داشته باشد، او باید توسط یک کادر پشتیبانی برای تعمیر آسانسور در اسرع وقت پشتیبانی شود.

آیا این شرکت یک تیم تعمیراتی محلی دارد؟

برخی از تعمیرات نیاز به نیروی انسانی بیشتری دارند. مهم است که اطمینان حاصل کنید که این شرکت دارای یک تیم در منطقه باشد تا تعمیرات عمده را انجام داده و زمان خاموش ماندن آسانسور را کاهش دهد.

آیا شرکت دارای پرسنل کافی برای خدمت رسانی در طول 24 ساعت شبانه روز است؟

مشکلات همیشه در ساعات کاری معمول اتفاق نمی‌افتند، بنابراین مهم است که شرکت تعمیر و نگهداری، دارای منابع کافی برای رسیدگی به تماس‌های مشتریان در تمام طول ساعات شبانه روز باشد.

آیا شرکت دارای فروشگاه قطعات محلی است؟

انتظار برای تامین قطعات جایگزین برای انتقال از نقاط مختلف کشور به طور قابل توجهی زمان خاموش ماندن آسانسور و در نهایت نارضایتی مشتریان را افزایش می‌دهد. مهم است که یک شرکت را انتخاب کنید که دارای سهامی تامین قطعات در نزدیکی ساختمان شما باشد. همچنین مهم است که اطمینان حاصل کنید که این شرکت دارای قطعات خاص مورد نیاز برای آسانسور شما است. دسترسی به قطعات نصب شده می‌تواند چالش برانگیز باشد، بنابراین لازم است که شرکت مورد نظر اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشد.

آیا مکانیک مورد نظر قطعات مورد نیاز را در وسیله نقلیه خود به همراه دارد؟

از شرکت بپرسید که مکانیک‌های آنها از چه نوع وسیله نقلیه‌ای استفاده می‌کنند و آیا وسیله نقلیه با قطعات مورد نیاز برای تعمیر آسانسور همراه است یا خیر. مکانیک باید یک سری قطعات مورد نیاز را در اختیار داشته باشد که برای استفاده در آسانسورهای موجود در مسیر کاربردی هستند.

مکانیک مورد نظر در طول ماه چه میزان تعمیرات پیشگیرانه را صرف آسانسور شما می‌کند؟

بازدید از راه دور، کمک خاصی به اقدامات نگهداری پیشگیرانه نمی‌کند. مهم است که اطمینان حاصل کنید که شرکتی که شما از آن استفاده می‌کنید در واقع عملیات تعمیر و نگهداری را به طور منظم انجام می‌دهد تا هزینه‌های تعمیرات احتمالی در آینده جلوگیری کرده و طول عمر تجهیزات شما را افزایش دهد.

آیا شرکت بیمه کافی در اختیار دارد؟ حوادث ممکن است رخ دهند و مهم است که اطمینان حاصل شود که شما درگیر حوادث ناشی از سهل انگاری شرکت‌های تعمیر و نگهداری آسانسور نخواهید شد.

هزینه تعمیر گیربکس آسانسور چقدر است؟

هزینه تعمیر گیربکس آسانسور بستگی به قیمت روز قطعات مورد نیاز برای تعمیر بستگی دارد، این قطعات نوسانات قیمتی دارند برای دریافت آخرین قیمت ها می توانید با اوج گستران پادرا تماس بگیرید.

تماس با اوج گستران پادرا

09125570852 

فروشگاه
خانه