دانستنی های آسانسور

آسانسور آشپزخانه ای یا آسانسور غذا بر یا رستورانی

آسانسور آشپزخانه ای یا آسانسور غذا بر

آسانسور آشپزخانه ای، یک نوع بار بر کوچک یا وسیله ای جهت حمل بارهایتان است که بیشتر در رستوران ها مورد استفاده قرار میگیرد. آسانسورهای آشپزخانه ای طوری طراحی شده اند که نیازهای خاص رستوران ها را برآورده کنند. کابین ، ورودی ها و درها از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. قفسه های متحرک در صورت درخواست موجود است. اجزای مکانیکی برای استفاده گسترده ای که رستوران ها تقاضا دارند ، تعبیه شده است.

آسانسور آشپزخانه ای چیست؟

با استفاده از آسانسور آشپزخانه ای دیگر نگران حمل بارهایتان نباشید چرا با نصب آن در پارکینگ یا حیاط منزل تان به راحتی می توانید، از طریق آن بارهایتان راجابه جا کنید. با استفاده از آسانسور آشپزخانه ای می توانید به راحتی و با خیال راحت می توانید، راحت کیسه های مواد غذایی ، بطری های نوشابه ، کتاب ها یا حتی قطعات چمدان را به طبقه دیگری منتقل کنید. آسانسور آشپزخانه ای یا Dumbwaiter یک انتخاب عالی برای مصارف تجاری و مسکونی ، رستوران ها ، کافه ها ، مغازه ها ، انبارها ، ادارات ، هتل ها ، خانه ها ، آپارتمان ها و سایر انواع فضاهای مسکونی است.

آسانسور آشپزخانه ای چیست؟

آسانسور آشپزخانه ای

دلیل نامگذاری آسانسور آشپزخانه ای به dumbwaiters چیست؟

نامگذاری آسانسور آشپزخانه ای به dumbwaiters از این رو است که آسانسور برای اولین بار در خانه های بزرگ استفاده میشد که آشپزخانه ها در زیر زمین خانه واقع شده بودند و پیشکاران هم در محل مشغول به فعالیت بودند. این مسئله باعث شده بود که هیچ گونه ارتباط و برخوردی با خدمتکاران وجود نداشته باشد؛ در نتیجه این موضوع دلیلی برای استفاده ی اصطلاح dumbwaiters به منظور نامگذاری آسانسور آشپزخانه ای بود.

امنیت آسانسورهای آشپزخانه ای

آسانسورهای آشپزخانه ای یا همان dumbwaiters هیچ گونه خطری به دنبال ندارد و همانند دیگر انواع آسانسورها ایمنی کامل را دارد؛ در واقع اینگونه از آسانسورها زیر نظر تکنسین های مجرب شرکت ما و با استفاده از تکنولوژی و فناوری های به روز طراحی و تولید می شوند. با خیال راحت و با اطمینان کامل می توانید از آنها استفاده کنید.

آسانسورهای عذا بر خانگی

آسانسورهای آشپزخانه ای یا dumbwaiters یک آسانسور با ابعاد کوچک است که می توانید برای حمل غذا از آن بهره ببرید. dumbwaiters در هر مکانی قابلیت نصب و راه اندازی را دارند که اغلب بین چندین طبقه به هم متصل هستند.

آسانسورهای عذا بر خانگی

آسانسورهای عذا بر خانگی

آیا dumbwaiters را می توان آسانسور اطلاق کرد؟

dumbwaiters در واقع یک آسانسور مینیاتوری است. با این حال، طراحی ابعاد آن به گونه ای است که نمی توان از بعنوان آسانسور مسافربر استفاده کرد. به عبارتی کاربرد اینگونه آسانسورها در رستوران ها و آشپزخانه ها بعنوان بالابر غذا و مواد غذایی است.

کاربرد آسانسورهای عذا بر

آسانسورهای آشپزخانه ای دستی دستی با کشیدن یک طناب دستی برای بالا بردن و پایین آوردن آسانسور عمل می کنند که با وزن آهن قابل تنظیم متعادل است و بار اضافی در این آسانسور سرویس با اصطکاک قرقره ها جبران می شود. یک مکانیزم قفل یا ترمز در یاتاقان جلو محور اصلی وجود دارد که در صورت عدم استفاده آسانسور را قفل می کند. اهرم ترمز به یک طناب وصل شده است که اجازه می دهد سرعت بالابر سرویس هنگام تنظیم استراحت تنظیم شود. درب دستگیره دستی باید به صورت دستی قفل شود.
اما امروزه اینگونه آسانسورها با استفاده از برق شارژ می شوند و برای جا به جایی مواد غذایی و استفاده تنها کافی است که دکمه را فشار دهید. طراحی موتور دستگاه به گونه ای است که موتور دستگاه در بالا یا پایین آن نصب و تعبیه می شود.

مزایای آسانسور عذا بر دستی

شامل هزینه ارزان تر ، حداقل نیاز به تعمیر و نگهداری ، سیستم ترمز خودکار است که می تواند از افتادن تصادفی واحد جلوگیری کند و این واقعیت که آنها نیازی به برق ندارند و بنابراین می توانند در حین قطع برق به کار خود ادامه دهند. علاوه بر این ، اندازه کوچکتر گزینه های زیادی را برای محل نصب آنها باز می کند. از معایب آن می توان به کار دستی که برای جابجایی خودرو نیاز است ، اما محدودیت نوع دستی ظرفیت و وزن کمتر و این واقعیت که آنها قفل ندارند.

مزایای آسانسور آشپزخانه ای برقی

مزایای نوع الکتریکی شامل قابلیت حمل اقلام با وزن زیاد، کاهش فشار کارگران و در نتیجه کاهش خطر آسیب دیدگی آنها، که در نهایت استفاده از آنها بسیار آسان است و مجهز به یک سیستم قفل هستند. که این موضوع باعث می شود، که ایمنی آنها افزایش یابد. اما در مقابل هزینه ی بالایی دارند و به هنگام قطعی برق از کار می افتند.

نامهای دیگر بالابرهای غذایی

برخی مواقع LIFT MICRO ، LIFT SERVICE SMAL، LIFT FOOD یا LIFT آشپزخانه، LIFTS اصطلاحاتی هستند که همگی اشاره به آسانسور آشپزخانه ای دارند.

ظرفیت آسانسور آشپزخانه ای

از آنجا که آسانسورها باید بارهای زیادی از افراد را حمل کنند ، ظرفیت وزن می تواند بین 50 تا 300 کیلوگرم متغیر باشد. علاوه بر این ، آسانسورها به طناب های فولادی قوی 8-12 مجهز شده اند که می توانند وزن مسافران را حتی در مواقع ضروری تحمل کنند. به منظور رعایت بهداشت ، کابین و درهای آسانسور Dumbwaiter باید دارای روکش ضد زنگ باشند.

ظرفیت آسانسور آشپزخانه ای

ظرفیت آسانسور آشپزخانه ای

ابعاد آسانسور آشپزخانه ای

اصطلاح آسانسور dumbwaiter به آسانسور حمل بار مینیاتوری اشاره می کند که معمولاً 24 تا 28 اینچ عرض ، 24 تا 30 اینچ ارتفاع و عمق 24 تا 28 اینچ برای آسانسور استاندارد dumbwaiter دارد.

هدف از ساخت آسانسور آشپزخانه ای

سانسور پیشخدمت یک نوع آسانسور خدماتی است ، به این معنی که آنها برای رستوران ها و هتل ها به منظور بهبود کارایی در حمل و نقل مواد غذایی بین طبقات ساخته شده اند. به طور کلی برای انتقال تجهیزات آشپزخانه و غذاخوری به محل غذاخوری در رستوران ها ، هتل ها و ویلا استفاده می شود. به طور کلی برای انتقال تجهیزات آشپزخانه و غذاخوری به محل غذاخوری در رستوران ها ، هتل ها و ویلا استفاده می شود. قفسه های متحرک در صورت درخواست موجود است.

تفاوت آسانسور آشپزخانه ای و آسانسور مسافربر

بزرگترین مشخصه ای که آسانسور مسافربر را از آسانسور آشپزخانه ای تفکیک میکند، هدف آنهاست. از این گذشته، آسانسور مسافربر برای حمل مسافران ساخته شده است، به همین دلیل آنها در ابعاد بسیار بزرگ طراحی و ساخته شده اند، به طوری که وزن زیادی را تحمل کنند. از سوی دیگر، dumbwaiter یک نوع آسانسور خدماتی است، به این معنی که آنها برای رستوران ها و هتل ها به منظور بهبود کارایی حمل و نقل مواد غذایی بین طبقات ساخته شده اند.

نصب آسانسور عذا بر در کابینت آشپزخانه

وقتی نوبت به نصب dumbwaiter برای یک ساختمان مسکونی یا صنعتی می رسد، مهم است که در نظر بگیریم که آیا یک dumbwaiter سفارشی یا یک کیت dumbwaiter با فضا و شرایط مورد نیاز به خوبی کار می کند.

کیت های عذا بر

کیت های عذا بر از قبل مونتاژ شده هستند که هزینه کمتری نسبت به dumbwaiter ساخته شده سفارشی دارد، اما کیفیت یکسانی را ارائه می دهد. کیت Dumbwaiter با اندازه های مشخص و فاصله بلند کردن ارائه می شود. نصب کیت dumbwaiter آسان تر است تا در یک ساختار موجود تنظیم شود و معمولاً در یک روز نصب می شود.

کیت های Dumbwaiter شامل موارد زیر است:

  • • مجموعه راه آهن و واگن برقی؛
  • • موتور؛
  • • آسانسور Dumbwaiter با سیستم گیت؛
  • • کنترل کننده؛
  • • ایستگاه ها را با مهارهای از قبل سیم دار ارسال یا ارسال کنید؛
  • • قفل های ایمنی درها؛
  • • سوئیچ ها؛
  • • سخت افزار و دفترچه مونتاژ Dumbwaiter؛

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *