شرکت های آسانسوری

معرفی شرکت آسانسور بهران و محصولات اسانسوری و پله برقی

معرفی شرکت آسانسور بهران

از جمله یکی از اولین و قدیمی‌ترین شرکت‌ها در زمینه طراحی و تولید قطعات آسانسور می‌توان به شرکت آسانسور بهران اشاره کرد. این شرکت با بروزترین روش‌های تکنولوژی و همچنین استفاده از نیروهای متخصص در راستای تولید انواع قطعات آسانسور از جمله موتور گیربکس آسانسور با کیفیت بسیار بالا تلاش می‌کند. شرکت بهران دارای گواهینامه‌های بین المللی مانند گواهینامه ISO9001 و گواهینامه ISO10004 می‌باشد. این شرکت همچنین با دریافت تاییدیه CE قفل درب و موتور می‌توان این محصولات را صادر کند. این شرکت با مجموعه تاثیرگذار خود نقش پررنگی در پیشرفت و گسترش صنعت آسانسور و همچنین پله برقی را در ایران ایفا کرده است.

شرکت آسانسور بهران آسانسورهای پکیج را در سه گروه حرفه‌ای، اقتصادی و کلاسیک به بازار عرصه می‌کند. آسانسورهای تولید شده در این شرکت به دلیل مرغوبیت تجهیزات، استفاده از سیستم‌های گیرلس که موجب مصرف بهینه انرژی می‌شود و نیز استفاده از VVVF و دوستدار محیط زیست بودن به یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های شرکت‌ فعال در زمینه تولید آسانسور تبدیل شده است.

خدمات پس از فروش نقطه‌ی آغاز یک اعتماد برای هر شرکت لازم است. کلیه قطعات شرکت آسانسور بهران دارای گارانتی دو ساله هستند و نیز خدمات پس از فروش به مدت ۱۰ سال برای محصولات را دارا می‌باشد. در ادامه به محصولات تولیدی توسط این شرکت می‌پردازیم.

موتور گیربکس آسانسور بهران

موتور گیربکس از جمله پرفروش‌ترین موتورهای گیربکس در کشور است که کارایی مطلوبی را دارا می‌باشد. موتور گیربکس آسانسور در حال حاضر به صورت ۶ و ۸ نفره در مدل‌های دو سرعته (AC) و نیز تک سرعته (3VF) با توان‌های 7/3،6/1،5/5  و نیز سرعت ۱ متر بر ثانیه عرضه می‌شود. توجه داشته باشید که کیفیت موتور آسانسور بهران در مقایسه با سایر موتورهای تولید داخل بسیار بالاتر بوده و به نوبه‌ی خود قیمت آن نیز از مابقی موتورهای داخلی گرانتر است.البته که بسیار پرطرفدار و مشتریان بسیار زیادی دارد.

[irp posts=”2937″ name=”موتور آسانسور چیست معرفی انواع موتور اسانسور”]

درب آسانسور بهران

شرکت آسانسور بهران درب‌های متفاوتی را تولید می‌کند. از جمله درب‌های لولایی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک را می‌توان نام برد. خط رنگی درب‌های تولید شده به‌صورت تمام اتوماتیک با استفاده از پودر الکترواستاتیک طراحی و آماده شده است. این کار باعث پخش شدن یکپارچه و یک دست رنگ در کل نقاط محصول و نیز باعث افزایش استحکام آن‌ها می‌شود. تمامی این محصولات مهندسی معکوس شده و مطابق با استانداردهای اروپا تولید می‌شوند.

[irp posts=”2897″ name=”انواع درب آسانسور چیست؟”]

فلکه هرزگرد بهران

این فلکه مانند قرقره‌ای می‌ماند که قدرت موتور و حرکت آن را به سیم بکسل‌ها انتقال می‌دهد. فلکه هرزگرد بهران در قطرهای ۲۴۰ تا ۵۲۰ میلی‌متر و با کیفیت مطلوبی تولید و عرضه می‌شود.

شرکت آسانسور بهران

[irp posts=”3353″ name=”فلکه هرزگرد آسانسور چیست؟”]

پکیج آسانسورهای بهران

آسانسورهای پکیج بهران با نرم‌افزارهای بسیار قوی و پیشرفته طراحی می‌شوند. این آسانسورهای پکیج دارای ویژگی‌هایی هستند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

  • احتیاج به فضای کم برای نصب و عملکرد
  • قابلیت نصب راحت در منازل مسکونی جدید و قدیم، ویلاها
  • قابلیت باز شدن درب‌ها قبل از توقف کامل جهت افزایش سرعت سرویس دهی
  • دارای سیستم نجات اضطراری
  • امکان برقراری ارتباط با سیستم مدیریت ساختمان و نیز قابلیت تعریف کارت شناسایی
  • توسط دستگاه‌های لیزر پیشرفته برش ورق‌های کابین انجام می‌شود.
  • تزئینات کابین در این آسانسورها به حالت از پیش تعیین شده (تمام استیل، ام‌دی‌اف و استیل، شیشه‌ای) تعیین و انتخاب آن در زمان سفارش امکان‌پذیر است.
  • شسی‌های استفاده شده در کابین و طبقات آسانسورهای پکیج لمسی هستند و از نظر سیم‌بندی کاملاً با شسی‌ها و صفحه کلیدهای موجود در بازار سازگار هستند.

آسانسور موتورخانه‌دار بهران

در این نوع آسانسورهای بهران، موتور و سایر اجزا اصلی مانند تابلو برق سه فاز و تابلو فرمان آسانسور در اتاقکی که به آن موتورخانه می‌گویند، قرار می‌گیرند. از این رو به آن‌ها آسانسورهای موتورخانه‌دار یا Machine Room (M.R) گفته می‌شود. از این آسانسورها در مکان‌های متفاوتی مانند ساختمان‌های مسکونی، معابر عمومی مانند ایستگاه‌های مترو، اداره‌های دولتی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مجتمع‌های تجاری و… می‌توان استفاده کرد.

[irp posts=”3428″ name=”موتورخانه آسانسور چیست؟”]

آسانسور بدون موتورخانه یا ام ار ای بهران

موتور در این آسانسورها بر روی آهن‌کشی یا بخشی از ریل نصب می‌شود، در این صورت نیازی به وجود اتاقک برای موتور نیست. این آسانسورها برای ساختمان‌هایی که فضای کمی دارند مناسب می‌باشد. از این نوع آسانسور می‌توان در مکان‌هایی مانند ساختمان‌های مسکونی، معابر عمومی مانند ایستگاه‌های مترو‌، اداره‌های دولتی، مجتمع‌های اتجاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و … استفاده شود.

[irp posts=”2903″ name=”آسانسور بدون موتورخانه (اتاق ماشین) یا mlr”]

آسانسورهای باری بهران

از این آسانسور در کارخانه‌ها، انبارهای کالا و کارگاه‌ها، ساختمان‌های مسکونی برای جابجایی خودروها استفاده می‌شود. قدرت بالا و سرعت پایین این سیستم حمل و نقل عمودی از خصوصیات مهم این آسانسورها است.

[irp posts=”3173″ name=”آسانسور باربری یا باری چیست؟”]

پله برقی بهران

پیاده‌رو‌های متحرک و پله‌برقی‌ها از کارآمدترین سیستم‌هایی هستند که افراد را در جهت ورود و خروج از پل‌های عابر پیاده، ایستگاه‌های قطار و مترو، فرودگاه‌ها، ترمینال‌های اتوبوسرانی و حرکت بین طبقات در مراکز خرید و… یاری می‌کنند.

شرکت آسانسور بهران یکی از رهبران اصلی صنعت پله‌برقی و پیاده‌روی متحرک در ایران می‌باشد. این گروه صنعتی بهران با راه‌اندازی واحدهای استاندارد و کنترل کیفی بهتر باعث ایجاد اعتمادسازی هرچه بیشتر در بازار ایران نسبت به محصولات خود شد. از اصلی‌ترین بخش‌هایی که گروه صنعتی بهران بر روی آن‌ها متمرکز است طراحی، تولید، نصب و راه اندازی و نیز خدمات پشتیبانی گسترده می‌باشد. قابل ذکر است که پله‌های برقی و پیاده‌روهای متحرک بهران با همکاری معتبرترین شرکت‌های بین‌المللی و نیز مطابق با استاندارد جهانی  EN115  تولید می‌شود.

 آسانسور بهران

آسانسور بهران

پله برقی تجاری بهران

از پله‌های برقی تجاری در معابر عمومی با ترافیک بالا مثل ایستگاه‌های مترو، ادارات دولتی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای‌، مجتمع‌های تجاری و… استفاده می‌شود.

پله برقی سخت کار بهران

از پله برقی سخت کار در معابر عمومی با ترافیک سنگین مثل ایستگاه‌های قطار، ایستگاه‌های مترو، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اداره‌های دولتی، مجتمع‌های تجاری و… استفاده می‌شود.

پله برقی فوق سخت‌کار

در معابر عمومی با ترافیک خیلی سنگین از جمله ایستگاه‌های قطار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای مرکزی، ایستگاه‌های مرکزی مترو و… از پله برقی فوق سخت کار استفاده می‌شود.

موتور گیربکس های آسانسور بهران

از مجموعه موتور‌های تولیدی گیربکس‌های آسانسور بهران می‌توان BL-240، BL-260 و BL-280 اشاره کرد.

مهمترین ویژگی‌های استفاده از موتور گیرلس بهران:

  • نرمی بالا هنگام حرکت
  • تحمل فشارهای شعاعی
  • از آلیاژ مخصوص در ساخت دنده برنجی و مارپیچ استفاده می‌شود.
  • سطح لرزش افقی موتور مطابق با استاندارد جهانی  CE می‌باشد.
  • دارای طول عمر بالا و بهبود عملکرد
  • توان تحمل بالا در فشارهای محوری شدید
  • صدای تولید شده این موتور گیربکس‌ها کمتر از 60 دسی بل می‌باشد.

[irp posts=”3719″ name=”تفاوت و مقایسه موتور گیربکس آسانسور با موتور گیرلس اسانسور”]

موتور گیرلس‌های آسانسور بهران

موتور گیرلس‌های آسانسور بهران با مدل BM در بازار موجود می‌باشد. از ویژگی‌های مهم موتور گیرلس‌های بهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش مصرف انرژی به دلیل کاهش استهلاک مکانیکی
  • افزایش راندمان موتور
  • سازگاری با محیط زیست به‌دلیل عدم نیاز به استفاده از روغن
  • حرکت بسیار نرم و کاهش صدا و ارتعاشات آن
  • بهبود شرایط بالانس در آسانسور به دلیل کاهش تعداد قطعات دوار
  • کاهش هزینه‌های سرویس و نگهداری به دلیل استهلاک پایین
  • نصب آسان آن به دلیل کاهش وزن و ابعاد

درب‌های آسانسور بهران

درب‌های تمام اتوماتیک بهران

درب‌های تمام اتوماتیک که توسط شرکت بهران تولید می‌شوند دارای طراحی مدرن، استحکام مکانیکی بالا، کیفیت بالا و عمر مفید و طولانی می‌باشند. این درب‌ها بخاطر استفاده از سیستم کنترل هوشمند3VF برای استفاده در آسانسورهایی با ترافیک زیاد مناسب هستند.

درب‌های لولایی بهران

در درب‌های لولایی بهران از ورق‌های فولادی درجه یک ST12 و ST14 با ضخامت‌های 1.5 و 2 میلی‌متر تولید می‌شوند. این درب‌ها در رنگ‌های شیری و مسی چکشی و در سه ابعاد 700*200 800*200 900*200 میلی‌متر در دسترس قرار می‌گیرند. پوشش رنگ استفاده شده در این درب‌ها حاوی پودر الکترواستاتیک کوره‌ای است که طبق استاندارد EN-81 و استاندارد ایران است. استفاده از دستگاه‌های مدرن پانچ و خم CNC دستگاه جوشکاری و اتصال MIG و تکنولوژی لیزر باعث افزایش ظرافت و کیفیت درب‌های لولایی تولیدی می‌شود.

درب‌های تمام اتوماتیک بهران

درب‌های تمام اتوماتیک بهران علاوه بر طراحی مدرن وکیفیت و استحکام بالایی که دارند به دلیل بهره‌مندی از سیستم کنترل هوشمند 3VF برای استفاده در آسانسورهای با ترافیک بالا مناسب هستند. مهمترین ویژگی‌ای که این گونه درب‌ها دارند کاهش عمق لته‌ها تا 10 سانتی‌متر است که موجب ایجاد سطح مفید برای آسانسورهایی است که چاه کوچکی دارند.

انواع درب‌های تمام اتوماتیک شرکت بهران در دو نوع تلسکوپی و سانترال و نیز در عرض‌های 70- 80 – 90 – 100 – 110 – 120– 130 سانتی‌متر و ارتفاع‌های 200 –  210  – 220 –  230   240  سانتی‌متر می‌باشند.

گاورنر بهران

گاورنرهای تولید شده بهران به صورت تک جهته و دوجهته درسایزهای 25 و 30 سانتی‌متری و در سرعت‌های 0.5 تا 1.6 متر بر ثانیه می‌باشند. این گاورنر‌ها تحت گواهی استاندارد ملی ایران و CE اروپا تولید می‌شوند. این گاورنرها شامل دو بخش گاورنر بالا و گاورنر پایین یا همان فلکه کششی می‌شود. از ویژگی‌های این گاورنر ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای میکروسوئیچ عملکرد هستند
  • تست عملکرد بوسیله PLC و انکودر با دقت بالا
  • طراحی فلکه در قطرهای 25 و 30 سانت
  • نشان استاندارد ملی ایران را دارا هستند
  • عدم سایش قرقره به صورت مستقیم بر روی چدن
  • دارای شیار تست
  • تک جهته و دوجهته
  • فلکه هرزگرد بهران

[irp posts=”3192″ name=”گاورنر آسانسور چیست؟”]

در ساخت فلکه‌های هرزگرد از چدن با آلیاژهای مخصوصی برای استحکام و تحمل بار زیاد استفاده می‌شود. ابعاد این فلکه‌ها با قطر 32 تا 52 سانتی‌متر و تعداد شیار از 4 تا 8 تولید و عرضه می‌شود. این فلکه‌ها قابلیت طراحی در انواع تعداد شیار و ابعاد مختلف را نیز دارا می‌باشند. در این فلکه‌ها از دو بلبرینگ از نوع Bearing Deep Groove برای افزایش طول عمر و راندمان بالا استفاده شده است (قابلیت افزایش تا سه بلبرینگ را دارا می‌باشد).

قفل درب آسانسور بهران

همانطور که می‌دانید قفل درب از اجزای مهم در ایمنی آسانسور است. شرکت آسانسور بهران، قفل درب لولائی مدل BL-508X را به بازار ایران ارائه کرده است. این محصول دارای علامت استاندارد ایران و CE اروپا می‌باشد. تست 200 هزار ضربه‌ای که دو برابر میزان استاندارد بین‌المللی‌ می‌باشد از ویژگی‌های کیفیت بالای این محصول است. این قفل مخصوص درب‌های نیمه اتوماتیک و لولائی می‌باشد که به دو نوع چپ و راست تقسیم می‌شوند.

[irp posts=”3707″ name=”قفل لولایی درب آسانسور چیست”]

براکت ریل بهران

از دیگر محصولات تولید شده در شرکت آسانسور بهران، براکت ریل است. ریل‌ها به وسیله‌ی این براکت‌ها بین دیوار و آهنکشی محکم می‌شوند.

وزنه تعادل بهران

وزنه‌های تعادل تولید شده توسط بهران از دو جنس چدن و فلزی (سرب) است.اندازه و قالب‌های این وزنه‌ها 57*10 ، 67*10 ، 77*10، متفاوت است.

[irp posts=”4133″ name=”وزنه تعادل در آسانسور چیست؟”]

کیفیت قطعات تولیدی شرکت بهران

همانظور که می‌دانیم کیفیت همیشه حرف اول را می‌زند و امروزه کیفیت تنها چیزی است که افراد هنگام تهیه محصولات مورد نظر به آن بسیار توجه دارند. توجه داشته باشید که استفاده از قطعات با کیفیت در آسانسورها باعث افزایش طول عمر آن‌ها می‌شوند. در واقع کیفیت هر محصول استفاده شده نشانگر ماندگاری و راندمان آن محصول می‌باشد. با در نظر گرفتن این نکته، شرکت بهران در طول فعالیت‌های خود توانسته است :

  • محصولات با کیفیت و استاندارد را تولید کند.
  • شرکت بهران این باور را دارد که زمانی که کیفیت و استاندارد را در محصولات تولیدی رعایت کند می‌تواند رضایتمندی ایجاد کند.

[irp posts=”3829″ name=”برندهای معروف آسانسور [ OTIS, FUJITEC, MITSUBISHI, HITACHI, KONE]”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *