شرکت های آسانسوری

برندهای معروف آسانسور [ OTIS, FUJITEC, MITSUBISHI, HITACHI, KONE]

برندهای معروف آسانسور

آسانسور یکی از تجهیزات ضروری هر ساختمانی است که برای جابه جایی افراد یا بار از طبقه ای به طبقه دیگر از آن استفاده می شود. در این مقاله قصد داریم شما را با برندهای معروف آسانسور آشنا کنیم.

آسانسور چیست؟

آسانسور وسیله ای برای انتقال افراد و بار از طبقه ی دیگر ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری چند طبقه است. آسانسورها دارای اتاقکی متحرک هستند که به آن کابین گفته می شود و بار و افراد داخل این اتاقک برای جابجایی قرار می گیرند، نیروی لازم جهت حرکت کابین توسط موتور آسانسور تامین می شود. در واقع آسانسور مجموعه ای از تجهیزاتی مانند کابین آسانسور، موتور آسانسور، تابلو فرمان آسانسور و…. است که در کنار هم حرکت آسانسور را امکان پذیر و ایمنی آن را تامین می کنند.

[irp posts=”3787″ name=”آسانسور چیست؟ همه چیز در مورد آسانسور | معرفی اجزای اسانسور”]

تاریخچه آسانسور در ایران

صنعت آسانسور حدود 80 سال پیش در زمان ناصرالدین وارد ایران شد که برای اولین بار در کاخ گلستان نصب شد که امروزه هیچ اثری از این آسانسور نیست و پس از آن در زمان احمد شاه در پالایشگاه آبادان، آسانسور نصب شد که از آن هم اثری نیست. در زمان حکومت پهلوی اول در ساختمان هایی مانند باشگاه افسران ستاد ارتش و کتابخانه ملی آسانسور نصب شد و در واقع دوران رشد صنعت آسانسور در ایران نیز به سال 1335 که مربوط به دوران حکومت پهلوی دوم است برمی گردد.

[irp posts=”480″ name=”تاریخچه آسانسور در ایران و جهان”]

در سال های اولیه آسانسورها از خارج وارد کشور می شدند اما به تدریج برخی از شرکت های ایرانی شروع به فروش و نصب آسانسور کردند و در سال 1345 اولین شرکت تولید درب و کابین آسانسور با الگو گرفتن از شرکت های اروپایی تاسیس شد. حدود 5 سال بعد اولین کارخانه آسانسورسازی در ایران با نام شیلندر تاسیس شد که در 1353 این شرکت با تولید چهارصد دستگاه آسانسور تحت لیسانس شیندلر سوئیس به بهره برداری رسید. به همین دلیل از شرکت تولید کننده آسانسور شیندلر به عنوان مادر صنعت آسانسور و بهترین برند آسانسور ایرانی یاد می شود.

همچنین در همین دوران شرکت تسلا شروع به تولید قطعات آسانسور در ایران کرد. در سال 1354 نیز کارخانه تولید آسانسور و پله برقی تحت لیسانس هاوس آلمان در ایران تاسیس شد و به این ترتیب قبل از انقلاب حدود 30 شرکت نصب و فروش آسانسور در ایران تاسیس شد، که پس از انقلاب نمایندگان خارجی از ایران رفتند و ایران تحریم اقتصادی شد و واردات قطعات آسانسور قطع شد. در ادامه به معرفی برندهای معروف آسانسور در ایران پس از انقلاب خواهیم پرداخت.

تاریخچه آسانسور گیرلس

تاریخچه آسانسور

انواع آسانسور

قبل از اینکه با برندهای معروف آسانسور آشنا شویم بهتر است که با مدل های آسانسور آشنا شوید که شامل آسانسورهای کششی، هیدرولیکی، مغناطیسی و وینچی هستند.

آسانسور کششی

اکثر آسانسورهایی که در کشور ما استفاده می شود از نوع کششی هستند. نحوه عملکرد آسانسورهای کششی بر اساس نیروی اصطحکاکی است که بین سیم بکسل ها و فلکه کششی موتور تولید می شود.

آسانسور هیدرولیک

یکی دیگر از انواع آسانسورها، آسانسورهای هیدرولیک هستند که نحوه عملکردشان با آسانسورهای کششی متفاوت است. در آسانسورهای هیدرولیکی حرکت به وسیله جک بالابر انجام می شود که از نوع هیدرولیک است. از آسانسورهای هیدرولیکی در ساختمان های 5 الی 6 طبقه استفاده می شود.

آسانسور وینچی

آسانسورهای وینچی نوع دیگری از آسانسورها هستند که با با طناب یا زنجیر فولادی آویزان شده و نیروی رانشی از طریق دیگر غیر از اصطحکاک به آن وارد می شود. در این نوع از آسانسورها نیازی به قاب وزنه نیست.

آسانسور مغناطیسی

آسانسورهای مغناطیسی جزء ایمن ترین آسانسورها هستند که قیمت بالاتری نیز دارند. در آسانسورهای مغناطیسی قطعاتی مانند وزنه تعادل، موتورخانه، کابل فولادی و … وجود دارد.

[irp posts=”3709″ name=”معرفی 19 نوع اسانسور | انواع آسانسور”]

مارک های معروف آسانسور

از بهترین برندهای معروف آسانسور می توان به آسانسور شیندلر Schindler، آسانسور اوتیس OTIS، آسانسور تیسن کروپ Thydden krupp و آسانسور کونه kone اشاره کرد. البته برندهای معروف دیگری نیز در این زمینه فعالیت دارند که عبارتند از:

  • De jong
  • Prisma
  • FSL Elevator
  • Hyundai Elevator
  • Sicro
  • Mitsubishi
  • Fuji Elevator
  • Stenger
  • Sanyo
  • Paravia
  • Saniro

برندهای معروف آسانسور در ایران

شرکت آسانسور اوتیس OTIS

یکی از شرکت هایی که مدعی است بالاترین تولید آسانسور در دنیا را دارد و جزء معروف ترین برندهای آسانسور است، شرکت اوتیس است که در ایران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است.

شرکت اوتیس در سال 1854 میلادی در شهر نیویورک تاسیس شد و یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید آسانسور در جهان است. این شرکت مدعی است که دارای بالاترین درآمد تولید آسانسور در جهان است و امروزه در بیش از 200 کشور خدمات خود را ارائه می دهد.

شرکت OTIS یکی از معروف ترین شرکت های حمل و نقل در جهان است که از جمله پروژه های مهم این شرکت می توان به برج ایفل، برج خلیفه، ساختمان امپایراستیت، هتل دل کورونادو، ساختمان مرکز تجارت جهانی، برج وحشت دیزنی لند و آسانسور پیزا در برج اسکایلون و لیک پوینت اشاره کرد.

تاریخچه شرکت اوتیس

شرکت Otis یک شرکت امریکایی است که در زمینه تولید آسانسور، پله برقی، رمپ اتوماتیک و کلیه متعلقات وابسته به آن فعالیت دارد. Otis یکی از پیشروان صنعت آسانسور است و بزرگترین شرکت تولید کننده تجهیزات جابه جایی عمودی متمرکز بر آسانسور، پله برقی و رمپ اتوماتیک است.

اوتیس اولین شرکت است که توانست آسانسورهای ایمن را تولید کند و در سال 1852 سیستم مخصوص قفل شدن در جای اتاقک آسانسور (پاراشوت) را در هنگام پاره شدن طناب اختراع کرد.

طبق آمارهای منتشر شده شرکت Otis یکی از شناخته ترین شرکت ها در زمینه حمل و نقل است و طبق این آمار تقریبا در هر 3 روز یکبار به اندازه جمعیت کل جهان با پله برقی ها، آسانسورها و رمپ های این شرکت جابه جا می شوند.

از جمله افتخارات شرکت آسانسور اوتیس عبارتند از:

  • رتبه 19 شرکت های تقدیر شده دنیا
  • رتبه 19 بزرگترین سازنده های امریکا
  • رتبه 45 بزرگترین شرکت های امریکا
  • رتبه 89 در 500 شرکت بزرگ سهامی عام دنیا
  • رتبه 95 بزرگترین شرکت ها در دنیا
  • رتبه 149 در بزرگترین شرکت های بین المللی
  • رتبه سوم شرکت های تحسین شده در زمینه هوافضا و دفاع
  • از سبزترین شرکت های جهان
  • پرافتخارترین شرکت در زمینه الکترونیک هوافضا و دفاع با تیم مدیریت کاملا آمریکایی
  • جزء 300 شرکتی است که بیشترین ثبت اختراع در جهان را به خود اختصاص داده است.
  • جزء برترین شرکت ها در حفاظت از محیط زیست
  • هشتمین شرکت که در دنیا تغییر و تحول ایجاد کرده است.

ساخت اولین آسانسور مسافربری جهان توسط شرکت اوتیس

در ابتدا از آسانسورها تنها برای حمل بار استفاده می شد. اما در سال 1857 اولین آسانسور مسافربری در جهان توسط  شرکت اوتیس طراحی و در ساختمان E.V.Haughwuo نصب و راه اندازی شد.

تغییر نام شرکت Otis

همزمان با ثبت اختراع پاراشوت آسانسور (ترمز ایمنی آسانسور) به نام این شرکت در سال 1861، الیشا اوتیس موسس این شرکت فوت کرد. پس از این اتفاق دو پسر الیشا اوتیس به نام های نورتون و چارلز به مدیریت این شرکت منسوب شدند و پس از مدتی نام این کمپانی به شرکت برداران اوتیس تغییر نام داد.

اختراعات شرکت اوتیس

  • اختراع اولین آسانسور بخار توسط شرکت اوتیس در سال 1868
  • اختراع اولین آسانسور هیدرولیکی تحت فشار آب توسط شرکت اوتیس در سال 1870
  • اختراع اولین گاورنر آسانسور توسط شرکت اوتیس در 1875: اختراع گاورنر باعث ایمنی بیشتر آسانسورها شد.
  • اختراع اولین آسانسور الکتریکی توسط شرکت اوتیس در سال 1889
  • اختراع اولین آسانسور اتوماتیک توسط شرکت اوتیس در سال 1894: با این اختراع صنعت آسانسور وارد فاز جدیدتری شد و عمومیت بیشتری نیز پیدا کرد.
  • اختراع اولین پله برقی توسط شرکت اوتیس در سال 1895
  • اختراع اولین آسانسور گیرلس و گیربکس دار توسط شرکت اوتیس در سال های 1902 و 1908
  • اختراع اولین درایو کنترل آسانسور توسط شرکت اوتیس در سال 1915
  • اختراع اولین آسانسور با درب تمام اتوماتیک توسط شرکت اوتیس در سال 1924
  • اختراع اولین آسانسور دو کابینه توسط شرکت اوتیس در سال 1931
  • اختراع اولین آسانسور بدون موتورخانه توسط شرکت اوتیس در سال 2000

تاریخچه‌ شرکت آسانسور اوتیس در ایران

در سال های 1340 تا 1357 آسانسورها با برندهای مختلفی وارد کشور شدند که از جمله این برندها اوتیس امریکا بود که توسط متخصصین امریکایی و فرانسوی طراحی و نصب می شدند که برخی از هموطنان نیز در کنار آنها آموزش دیدند و پکیج های این شرکت که قبل از انقلاب وارد کشور شده بودند پس از انقلاب توسط این افراد نصب و راه اندازی می شد.

شرکت فوجی تک FUJITEC

شرکت فوجی تک ژاپن پس از شرکت میتسوبیشی از بزرگترین شرکت های تولید کننده آسانسور است. نیروی کار شرکت فوجی تک بیش از 8000 نفر است که درآمد آن در حدود یک و نیم میلیارد دلار است. این شرکت دارای شعب های بسیاری در کشورهایی مانند امریکا، شرق آسیا، ژاپن و اروپا است.

معرفی شرکت فوجی تک تولید کننده آسانسور

شرکت فوجی تک در سال 1984 توسط آقای Shotaro Uchiyama به منظور تولید آسانسور و پله برقی در Osaka ژاپن تاسیس شد. در سال 1964 یک شعبه از این شرکت در هنگ کنگ تاسیس شد و در سال 1968 نیز شعبه دیگری در کشور کره جنوبی تاسیس شد و در سال 1972 نیز شعبه دیگری در سنگاپور افتتاح شد. در سال 2006 نیز شرکت فوجیتک دفتر اصلی خود را به ژاپن منتقل کرد. دفتر اصلی فوجی تک در Osaka ژاپن بود که در سال 2006 دفتر اصلی به Hikone Shiga Perfecture منتقل شد.

ساختمان تحقیق و توسعه Fujitec در منطقه صنعتی شانگهای چین قرار دارد. این شرکت پس از Mitsubishi Electric بزرگترین شرکت آسانسورسازی در ژاپن است. نیروی کار شرکت فوجیتک بیش از 8000 نفر است و درآمد خاصل این شرکت 5/1 میلیارد دلار است. این شرکت دارای دفاتر رسمی در کشورهای ژاپن، امریکا، شرق آسیا و اروپا است که در این مراکز شبکه های پیشرفتۀ عملیاتی خود را راه اندازی کرده است.

این شرکت علاوه بر ژاپن در کشورهای امریکا، سنگاپور، تایوان، هنگ کنگ، چین، آلمان، کره جنوبی و … نیز فعالیت دارد و در شانگهای چین نیز کارخانه تولید پله برقی فوجی تک قرار دارد.

برج آزمایشی فوجی تک در کشور ژاپن به ارتفاع 560 فوت یکی از بلندترین برج های آسانسور در دنیا است.

اهداف شرکت فوجی تک چیست؟

اهداف شرکت فوجی تک عبارتند از:

احترام به نظرات مشتریان

ارائه خدمات و محصولاتی که مهم ترین اولویت ساخت آن ها تامین ایمنی مشتریان، افزایش رضایت و اطمینان آن ها است.

پیشرفت روز افزون

شرکت فوجیتک به عنوان یکی از برندهای معروف آسانسور و پله برقی همواره در تلاش بوده که شرکت در حال تحقیق و پیشرفت روز افزون باشد.

تولید محصولات با کیفیت

تولید محصولات با کیفیت و با عملکرد عالی یکی دیگر از اهداف شرکت فوجی تک است.

ایجاد ظاهری زیبا و دلنشین شهری برای آینده

با تولید آسانسورهایی با طراحی جدید و شیک زندگی شهری خود را زیباتر می کنیم.

MITSUBISHI ELECTRIC

شرکت میتسوبیشی الکتریک ژاپن در سال 1921 تاسیس شد و ده سال بعد شروع به تولید آسانسور و پله برقی کرد. این شرکت در حال حاضر رکوردار بالاترین تعداد تولید بلندترین و پرسرعت آسانسورهای دو طبقه ای در جهان را به نام خود زده است.

شرکت میتسوبیشی الکتریک در سال 1980 اولین اینورترهای 3vf آسانسور را تولید کرد و همچنین اولین پله برقی خمیده در دنیا نیز توسط این شرکت عرضه شد. از جمله معروف ترین پروژه های شرکت MITSUBISHI ELECTRIC آسانسورهای برج Yokohama در ژاپن است که تا چندین سال گذشته جزء سریعترین آسانسورهای دنیا بوده است.

تاریخچه شرکت میتسوبیشی الکتریک

میتسوبیشی به معنای سه لوزی یا الماس است. تاریخچه این شرکت به اندازه تاریخ ژاپن مدرن است. شرکت میتوبیشی الکتریک در سال 1921 به عنوان شرکت کشتی سازی تاسیس شد که در حال حاضر این شرکت یک کمپانی بزرگ تجاری و صنعتی است.

در دهه 30 شرکت MITSUBISHI ELECTRIC شروع به تولید، نصب و تعمیر آسانسور، پله برقی و برخی تجهیزات برقی کرد. این شرکت در این زمینه رشد بسیار چشمگیری داشت به طوری که در سال 1960 یکی از تولیدکنندگان معروف و موفق تجهیزات برقی در حوزه های مختلف در کشور ژاپن شناخته شد. در اوایل دهه 1960 شرکت میتسوبیشی توجه بسیاری به تولیدات سازگار با محیط زیست داشت که سال ها بعد این مسئله به عنوان مهم ترین گزینه در تمامی کارخانجات دنیا تبدیل شد.

در دو دهه آینده این شرکت خود را به عنوان یکی از پیشگامان در حوزه سیستم های پیشرفته تهویه هوا، ارائه خدمات کامپیوتری، تکنولوژی فتوولتاژ برای تغذیه سفینه ها و … به دنیا معرفی کرد.

از سال 1980 تا به الان این شرکت موفقیت های بسیاری را به دست آورده است. برخی از این موفقیت ها عبارتند از: تولید بزرگترین تلویزیون CRT، تولید اولیه صفحه ال ای دی بزرگ برای استفاده از زمینه های ورزشی، تولید سریعترین آسانسور، تولید اولین پله برقی مارپیچی و …

تاریخچه آسانسور میتسوبیشی الکتریک

این شرکت از سال 1931 شروع به ساخت آسانسور و پله برقی نمود و اولین تولید آسانسور و پله برقی میتسوبیشی در سال 1935 ثبت شده است.

در دهه 1980 شرکت MITSUBISHI ELECTRIC برای اولین بار در دنیا آسانسورهای با کنترل اینورتر 3VF را عرضه کرد. این شرکت از سال 1985 نصب آسانسور را در امریکای شمالی شروع کرد و در همان سال اولین پله برقی مارپیچی جهان را در اوزاکا ژاپن نصب و راه اندازی کرد.

در سال 2016 این شرکت نصب آسانسورهای پر سرعت را در برج شانگهای انجام داد که بلندترین ساختمان چین است. سرعت این آسانسور 8/73 کیلومتر در ساعت است و تا سال 2019 سریعترین آسانسور در جهان بود.

SCHINDLER

شرکت شیندلر با سابقه بیش از یک قرن یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده آسانسور در جهان است که جزء برندهای معروف آسانسور در ایران است.

تاریخچه شرکت آسانسور شیندلر

در سال 1874 این شرکت توسط رابرت شیندلر و ادوارد ویلیگر در سوئیس تاسیس شد. فعالیت اصلی این شرکت در ابتدا طراحی و ساخت محلی قطعات و تجهیزات مختلف انواع ماشین آلات بود. تا اینکه در سال 1883 این شرکت به منطقه جدیدی نقل مکان کرد و در آن جا یک کارگاه آموزشی مهندسی برای تولید تجهیزات و ماشین آلات مکانیکی تاسیس کرد و سپس اقدام به طراحی و ساخت قطعات و تجهیزات آسانسور کرد و در سال 1892 موفق به تولید اولین آسانسور برقی با کنترل درایو شد.

شیندلر سوئیس یا شیندلر آلمان؟

رابرت شیندلر در سال 1901 سهام خود را به برادر زاده خود به اسم آلفرد شیندلر فروخت و به این ترتیب اولین شرکت فرعی خارجی در برلین آلمان به نام Schindler & Cie. o.H.G تاسیس شد. تاسیس شیندلر در آلمان نقطه پرواز این شرکت سوئیسی در اروپا و دنیا شد.

در سال 1915 این شرکت اقدام به تولید موتورهای آسانسور به صورت گسترده کرد.

Movel

شرکت موول یکی از شرکت های بزرگ در صنعت آسانسور است و حدود 80 درصد از محصولات خود را به 40 کشور صادر می کند.

معرفی شرکت آسانسور موول

این شرکت یکی از رهبران صنعت آسانسور در جهان است. نام Movel از دو کلمه Mobility به معنای حرکت و Elevator به معنای  آسانسور بهره گرفته شده است که این نام تجاری بر توانایی شرکت موول در کنترل ارتفاع اشاره می کند.

این کمپانی تنها کمپانی در شرکت بلاروس است که حرفه ای و متخصص در ساخت آسانسور و تولید گسترده تجهیزات و قطعات آسانسور است.

این شرکت توانسته در عرض یک سال بیش از 300 هزار دستگاه آسانسور تولید کند و به بازارهای جهانی ارائه کند. سابقه بیش از نیم قرن شرکت موول مهر تاییدی بر کیفیت محصولات این شرکت است.

Express lift

یکی از قدیمی ترین شرکت های آسانسور در بریتانیا شرکت Express lift است که زیر مجموعه شرکت جنرال الکتریک است و در سال 1917 تاسیس شد.

تاریخچه شرکت آسانسور اکسپرس لیفت

شرکت آسانسور اکسپرس لیفت در اصل متعلق به شرکت جنرال الکتریک است و در سال 1917 با ادغام جنرال الکتریک و Easton در انگلیس شروع به فعالیت کرد.

در سال 1928 شرکت Smith,Major & Stevens به اکسپرس پیوست و در سال 1960 Easton از شرکت جدا شد و به تولید آسانسورهای برند خود به صورت جداگانه اقدام کرد.

در اواخر سال 1970 در Northampton انگلیس شروع به ساخت برج آزمایشی این شرکت شد و در سال 1982 به اتمام رسید که برای تحقیق و بررسی در مورد آسانسورهای این شرکت به کار برده میشد.

در سال 1995 این شرکت با شرکت انگلیسی دیگری به نام Evans Lifts وارد شراکت شد و محصولات خود را با نام ExpressEvans عرضه کردند. دو سال بعد این شرکت توسط اوتیس خریداری شد. علاوه بر اینکه بخش آسانسور شرکت جنرال الکتریک توسط اوتیس خریداری شد، امروزه هر دو شرکت ExpressEvans زیر مجموعه شرکت اوتیس در حال فعالیت هستند.

شرکت اکسپرس از از نظر کیفیت خدمات، تعمیرات، نصب و تامین سایر تجهیزات اولین شرکت در جهان است. وسعت این شرکت ۳۲۵۱.۶۰۶۴ متر مربع است که مجهز به کلیه بخش های لازم در زمینه نگهداری، تعمیرات، ارائه خدمات و نوسازی انواع آسانسور و پله برقی است.

KONE

شرکت کونه فنلاند یکی از تخصصی ترین شرکت ها در حوزه سرویس آسانسور است. این شرکت در حدود 900 شعبه در بیش از 40 کشور دارد که خدمات تولید پله برقی و نصب آن و همچنین خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور را ارئه می دهد. از پروژه های مهم شرکت کونه آسانسور پانورامیک ساختمان لیدن هال لندن است که مسافران را در مدت زمان 30 ثانیه به طبقه 45 ام می برد و آن ها می توانند تمام لندن را در این مدت زمان کوتاه ببینند.

تاریخچه شرکت آسانسور کونه

این شرکت در سال 1910 به عنوان وارد کننده محصولات شرکت سوئدی Asea-Graham شروع به فعالیت کرد. با اینکه قرارداد این دو شرکت پس از علام استقلال کشور فنلاند از روسیه در سال 1917 به اتمام رسید، در سال 1918 شرکت کونه اقدام به تولید محصولاتی با نام تجاری خود کرد. یک سال بعد شرکت Kone 5 اقدام به تولید آسانسور کرد و تا سال 1924 تولید این شرکت به بیش از 100 دستگاه آسانسور رسید به طوریکه در سال 1940 تعداد تولید آسانسور این کمپانی به 3000 دستگاه رسید. اولین شعبه نمایندگی kone در سال 1967 در Hyvinkaa فنلاند به عنوان جایگزین کارخانه قبلی افتتاح شد.

افتخارات شرکت کونه

  • در سال 1968شرکت کونه سهام شرکت Asea-Graham که دارای نمایندگی در دانمارک و نروژ بود را خرید.
  • در سال های بعدی نیز کونه سهام بسیاری از شرکت های آسانسور اروپایی مانند CNIM فرانسه، Stigler اسپانیا و … و همچنین چندین کمپانی انگلیسی را خریداری کرد.
  • کونه در سال 1978 بخش آسانسور شرکت Westinghouse را که در بلژیک و فرانسه فعالیت داشتند را نیز خریداری کرد.
  • کونه در سال 1981 با خرید شرکت آسانسور Armor وارد بازار امریکا شد و در اواخر سال 1994 کمپانی دیگر آمریکایی به نام Montgomery را نیز از آن خود کرد.
  • این شرکت در سال 1996 اولین بخش تولید آسانسورهای بدون موتورخانه خود را به بازار عرضه کرد. که به دنبال این شرکت رقیبان آن مانند شرکت اوتیس، شیندلر و … نیز اقدام به تولید آسانسورهای ام آر ال بدون موتورخانه کردند.
  • در سال 1998 شرکت کونه با همکاری شرکت آسانسور توشیبا اقدام به ساخت آسانسورهای بدون موتورخانه با نام SPACE-UNI کردند. در سال 2004 مجددا این دو شرکت اقدام به تولید آسانسورهای دو عرشه ای double deck کردند.
  • در سال 2007 شرکت کونه اعلام کرد که تولید آسانسورهای هیدرولیک را متوقف کرده و در عوض آسانسورهای MRL EcoSpace را جایگزین کرده است. دلیل این کار شرکت کونه هم این بود که آسانسورهای هیدرولیکی به دلیل آلودگی های محیط زیستی مانند مصرف انرژی بالا و آلودگی های ناشی از مصرف روغن هیدرولیک موثر واقع نمی باشند.
  • در سال 2013 شرکت کونه سیستم جدید آسانسوری با قابلیت حمل بار با ارتفاع های بلند به نام KONE UltraRope که به آسانسورهای نسل آینده اجازه طی مسافتی حدود یک کیلومتر را می دهد، به دنیا معرفی کرد. این مدل از آسانسورهای شرکت کونه دارای وزن سبک است که مصرف انرژی را به طور قابل توجهی در ساختمان های مرتفع کاهش می دهد.
  • در سال 2014 کمپانی کونه تکنولوژی جدید آسانسورهای بدون موتورخانه خود به نام KONE NanoSpace را به بازار عرضه کرد که این آسانسورها مختص ساختمان های دو طبقه است.
  • کمپانی کونه چهارمین شرکت آسانسورسازی در جهان است و جزء بزرگترین شرکت های تولید کننده آسانسورهای بدون موتور خانه (ام آر ال) است.

ویژگی آسانسورهای شرکت KONE

  • از جمله مهم ترین ویژگی های آسانسور برند کونه می توان به سازگاری آنها با محیط زیست اشاره کرد.
  • ویژگی و برتری دیگر برند کونه مربوط به کیفیت، استحکام و دوام بالای قطعات و محصولات این شرکت است.
  • یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم آسانسورهای با کیفیت کارکردن نرم و بدون صدا است که آسانسورهای کونه جزء بی صداترین آسانسورها در دنیا هستند.
  • آسانسورهای برند کونه انتخاب بسیار مناسبی برای ساختمان های متوسط و مرتفع هستند.

THYSSENKRUPP

یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده آسانسور شرکت تیسن کروپ اسپانیا است که علاوه بر تولید آسانسور در زمینه تولید پله برقی و پیاده روی برقی نیز فعالیت دارد که در سال 1999 تاسیس شده است. دفاتر اصلی این شرکت در اسن و دویسبرگ آلمان است و دارای 670 شعبه در سراسر دنیا است.

معرفی شرکت تیسن کروپ

این کمپانی یک شرکت خوشه ای چند ملیتی است که دفاتر اصلی آن در اسن و دیسبورگ آلمان واقع شده است. Thyssenkrupp تولیدکننده فولاد و صنایع فلزی است و یکی از بزرگترین شرکت های فولادی سازی در جهان است.

شرکت تیسن کروپ در سال 1999 با ادغام دو شرکت آلمانی تیسن و کروپ تشکیل شد. این شرکت همچین یکی از بزرگترین شرکت ها در صنعت آسانسور و پله برقی است.

در دهه 1970 میلادی ایران به دستور محمدرضا شاه پهلوی، کارخانجات فولادسازی این کشور را با تزریق 400 میلیون دلار از ورشکستگی نجات دارد و به این ترتیب ایران صاحب 9/24 درصد از سهام این شرکت شد. در زمان جرج دابلیو بوش فشارهای سیاسی زیادی از سوی آمریکا وارد شد تا شرکت تیسن کروپ مبلغ زیادی را به ایران پرداخت کند تا سهام مالکیت ایران در تیسن کروپ به کمتر از 5 درصد کاهش پیدا کند.

تیسن کروپ 670 شرکت زیر مجموعه در دنیا دارد. این شرکت در رزومه خود ساخت آسانسور، خدمات صنعتی، محصولات فولادی و حتی ساخت کشتی را نیز دارد. تیسن کروپ حتی فعالیت هایی نیز در زمینه دفاعی دارد.

Wittur

شرکت ویتور یکی از شرکت های تولید کننده آسانسور بدون موتورخانه است که در سال 1968 در آلمان تاسیس شد.

تاریخچه شرکت آسانسور ویتور

هورشت ویتور در سن 26 سالگی و در سال 1968 شرکت ویتور را در زمینه تولید درب های کابین آسانسور و برخی از قطعات آن تاسیس کرد.

امروزه این کمپانی در آسیا، اروپا و آمریکای لاتین فعالیت می کند که شعبه اصلی آن در Wiedezhausen بین آگسبورگ و مونیخ است.

این شرکت با بهره مندی از 4500 کارمند و 50 نمایندگی در سراسر دنیا یکی از بهترین سرویس دهندگان آسانسور در جهان است.

قطعات برند ویتور

ویتور کسب و کار خود را با تولید درب های آسانسور شروع کرد و به مرور محدوده فعالیت خود را در زمینه صنعت آسانسور گسترش داد از جمله محصولات این شرکت عبارتند از:

  • پکیج آسانسور ویتور
  • Landing door
  • درب کابین آسانسور
  • درب طبقات آسانسور
  • موتور آسانسور
  • ابزارهای ایمنی
  • کابین
  • Car slings
  • Shaft
  • سیستم آسانسور کامل
  • فوتوسل آسانسور
  • پاراشوت آسانسور (ترمز ایمنی آسانسور)
  • گاورنر آسانسور
  • ضربه گیر هیدرولیکی آسانسور
  • کفشک آسانسور
  • جک آسانسور
  • پاور آسانسور

یکی از مزایای اصلی برند ویتور این است که کلیه قطعات آسانسور ویتور در کشور ما موجود است.

DOVER

شرکت داور یکی دیگر از برندهای معروف آسانسور است که شروع به تولید آسانسور با تیراژ کم و کیفیت بالا کرد.

معرفی شرکت آسانسور داور

شرکت داور در سال 1995 تاسیس شد و با رشد چشمگیری که داشت تبدیل به رقیبی سرسخت برای سایر شرکت های تولیدآسانسور شد. شرکت Thyssen این شرکت را خریداری کرد و با ادغام این دو شرکت کمپانی hyssenDover تشکیل شد که امروزه با نام تجاری Rotary Lifts در حال فعالیت است.

دفتر مرکزی این شرکت در ممفیس ایالات متحده است که دارای بیش از 26000 نیروی کار است و از سال 2014 درآمد خالص این شرکت حدود 775 میلیون دلار تخمین زده شده است.

HITACHI

شرکت هیتاچی در سال 1910 در توکیوی ژاپن تاسیس شد که بخشی عظیمی از تولیدات این شرکت آسانسور است.

ساخت سریعترین آسانسور جهان توسط هیتاچی

سریعترین آسانسور جهان شرکت ژاپنی هیتاچی ساخته است که می تواند 94 طبقه را تنها در 43 ثانیه طی کند. هیتاچی برای ساخت این آسانسور قدرت موتورها را افزایش و وزن کابین را تا حد ممکن کاهش داد. همچنین در ساخت این آسانسور تکنیک هایی برای جلوگیری از تکانه ها و لرزش های کابین در نظر گرفته شده است.

SIGMA

یکی دیگر از برندهای معروف آسانسور شرکت سیگما در کشور کره جنوبی است که در اوایل تاسیس با نام گلداستار فعالیت داشت و پس از مدتی تغییر نام داد.

نام گلداستار فعالیت داشت و پس از مدتی تغییر نام داد.

محصولات شرکت آسانسور سیگما

از جمله محصولات شرکت SIGMA عبارتند از:

 IRIS

این آسانسور جزء آسانسورهای بدون موتورخانه سیگما است که برای ساختمان های کوتاه تا متوسط استفاده می شود.

SOLON

این آسانسور هم جزء آسانسورهای بدون موتورخانه است.

 MUSE

یکی دیگر از آسانسورهای شرکت سیگما MUSE است که از نوع بدون موتورخانه Gen 2 شرکت اوتیس الگو گرفته است. در آسانسورهای muse از تکنولوژی PULSE بهره گرفته شده است که وظیفه نظارت بر فعالیت تسمه را بر عهده دارد و در صورت خرابی تسمه، هشدار می دهد.

 DI(Distributed Inverter) Elevator

این مدل از آسانسورهای سیگما در سال 1998 به بازار امریکا ارائه شد که برای ساختمان های با ارتفاع متوسط و بالا استفاده می شود.

شرکت آلبرتو ساسی ALBERTO SASSI

شرکت ALBERTO SASSI  در سال 1946 توسط آقای آلبرتو ساسی تأسیس شد. این شرکت در تولید چرخ‌دنده و موتور آسانسور پیشرو است. آلبرتو ساسی محصولات خود را در کشور ایتالیا و سراسر جهان از طریق توزیع کنندگان منتخب تولید و به فروش می‌رساند.

شرکت آلبرتوساسی از معدود شرکت‌هایی در زمینه آسانسور است که هر یک از اجزای چرخ دنده‌ها را تولید می‌کند و خدمات با کیفیت پس از فروش را به مشتریان ارائه می‌دهد. مهمترین هدف کارکنان شرکت آلبرتوساسی رضایت مشتری و برآورده کردن مستمر درخواست‌های بازار است. اجزای تولیدی این شرکت به علت اسم و برند آن به راحتی قابل شناسایی هستند.

تاریخچه شرکت آلبرتوساسی

  • سال 1946 در سال‌های پس از جنگ در ایتالیا شرکت آلبرتوساسی ایجاد و مدیریت شد. این شرکت تولید تجهیزات اساسی ساختمان را آغاز کرد و در بخش تولید گیربکس آسانسورها متخصص شد.
  • در سال 1961 این شرکت به S.p.A تبدیل شد که درواقع یک شرکت سهامی است. در سال 1965 شرکت آلبرتوساسی تولید (به عنوان تنها تولید کننده چرخ‌دنده در اروپا) موتورهای الکتریکی را آغاز کرد.
  • در سال 1982 شرکت آلبرتوساسی به یکی از پیشروان جهان در این زمینه تبدیل شد. استاندارد و کیفیت محصولات این شرکت در سال 1996با دریافت گواهینامه UNI EN ISO 9001  افزایش یافت.
  • در ژانویه سال 2000 جهت ساده‌سازی ساختار مدیریتی خود، فعالیت‌های تولید و فروش را که در حال حاضر به عملیات آلمانی و سرمایه‌گذاری به Alberto Sassi S.p.A منتقل شده است را جدا کرده و به یک شرکت هلدینگ تبدیل کرده است.
  • در همان سال 2000 به دنبال نیازهای بازار و تجربه فنی به دست آمده در آن، آلبرتو ساسی LEO را ایجاد کرد chamaLEOn of the Year 2000 ، که در واقع یک دنده جدید است که قابلیت سازگاری با تمام نیازهای نصب دارد.
  • مارس 2002 سیستم مدیریت کیفیت شرکت Alberto Sassi Spa، که از 1996 وجود داشت، اکنون توسط TÜV تایید شده است.
  • در سال 2004 خانواده فناوری محصولات شرکت ساسی‌آلبرتو یک محصول جدید با نام Gearless را تولید کرد. طراحی، تولید، سبکی، بی صدا و درای سطوح بالای بهره‌وری انرژی از ویژگی‌های آن می‌باشد.
  • امروزه شرکت Alberto Sassi SpA، که هنوز متعلق به خانواده مؤسس آن است، مساحت 16000 mq را پوشش می‌دهد و 160 نفر (مدیران، کارکنان و کارگران) در آن مشغول به کار هستند.

محصولات شرکت آلبر توساسی

آسانسور گیرلس Gearless

مجموعه کامل Gearless برای آسانسور و بالابر کالا است. شرکت آلبرتوساسی، Gearless را برای هرگونه نیاز نصب طراحی و تولید می‌کند. آسانسور Gearless با تمام اینورترهای موجود در بازار سازگار می‌باشد و مطابق با جدیدترین استانداردهای  EN-81  است. این محصولات ساخت کشور ایتالیا هستند و خدمات پس از فروش ارائه می‌شود.

[irp posts=”2930″ name=”آسانسور گیرلس چیست؟”]

ماشین آلات دنده‌ای برای آسانسور

شرکت آلبرتوساسی بیش از 70 سال است که ماشین آلات دنده‌ای برای آسانسورها و هرگونه بالابرها تولید می‌کند. گیربکس‌های تولید شده در این شرکت در همه جای دنیا به خاطر قابلیت اطمینان و فناوری مورد نیاز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. همه‌ی ماشین‌های دنده‌ای استانداردهای ایمنی مورد نیاز EN-81 را دارا هستند.

قاب استاندارد برای ماشین‌های دنده‌دار و بدون گیربکس

شرکت آلبرتوساسی برای هر دستگاه گیربکس‌دار یا بدون گیربکس یک فریم با دیورتر تولید می‌کند. درواقع جعبه دنده و آسانسور Gearless دارای فریم‌های استانداردی هستند که با هر نوع نصب سازگار است.

موتور آسانسور

موتورهای آسانسور آلبرتو ساسی بهترین و معتبرترین موتور گیربکس آسانسورها هستند که در بسیاری از ساختمان در سراسر کشور استفاده می‌شود. این موتور گیربکس با استاتیک لود بالا به بازار عرضه شده است. روغن درون محفظه گیربکس دائمی بوده و نیازی به تعویض ندارد. این موتور گیربکس آلبرتو ساسی دارای راندمان بالا بوده و برای هر ساختمان با هر تعداد ایستگاه، از لحاظ قدرت، دارای سرعت و ظرفیت می‌باشد. موتورهای ساخته شده در این شرکت دارای ویژگی‌های زیادی می‌باشد.

[irp posts=”2937″ name=”موتور آسانسور چیست معرفی انواع موتور اسانسور”]

از جمله:

  • مقاومت حرارتی در دمای 130 درجه سانتی‌گراد
  • این ویژگی برای محافظت حرارتی دوگانه موتور عمل می‌کند. هنگامی که دمای موتور بیشتر از دمای ترمیستور است، کابین شروع به حرکت نمی‌کند.
  • حفاظت حرارتی: ترمیستورها در دمای 145 درجه سانتی گراد

دو ردیف ترمیستور، یکی در سیم پیچ سرعت کم و دیگری در سرعت بالا در موتور وجود دارد. این ترمستورها از سوختن موتور ناشی از گرم شدن بیش از حد سیم‌پیچ‌ جلوگیری می‌کند.

این موتورها با دلیل این که دارای توان و قدرت بسیار بالایی هستند، بیشتر از آن در برج‌ها و ساختمان‌های بلند، بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها و مکان‌های پر رفت و آمد استفاده می‌شود.

انواع مدل‌های موتور گیربکس شرکت آلبرتو ساسی

برخی از تولیدات موتور گیربکس شرکت آلبرتو ساسی عبارت اند از:

  • Leo
  • MF48
  • MF58
  • MB58
  • MF82
  • MB82
  • MF94
  • MB94
  • Toro

برخی از موتور گیرلس‌های شرکت آلبرتو ساسی

  • G200
  • G300L1
  • G400L1
  • G400L2
  • G400L0

ظرفیت این موتورها از ۲۲۵ تا ۲۰۰۰ کیلوگرم است.

اجرا

مونتاژ مناسب برای چرخ دنده‌های (SASSI) نوع (MF) این است که بین چرخ دنده و موتور با استفاده از فلنج، با موتور overhanging جفت می‌شود.

ترمزها

ترمزهای DFX

این ترمزها را می‌توان بر روی گیربکس‌ها (MODY ، LEO ، MF48، TORO) به عنوان ترمزهای ایمنی استاندارد در برابر حرکت بی رویه کنترل نشده کابین نصب کرد (دارای گواهینامه TUV شماره EDPS017/1)

ترمز DFHY

سیستم ترمز DFHY به عنوان ترمز ایمنی در برابر حرکت کنترل نشده بالا به سمت داخل کابین است (گواهینامه TUV شماره EDPS018/1 ). سیستم DFHY به طور کامل توسط تکنسین‌های شرکت آلبرتو ساسی طراحی و توسعه و تولید شده است.

موتور آسانسور مونتاناری

یکی از پرکاربردترین موتورهای گیربکس دار آسانسور موتور مونتاناری ایتالیا است که از نظر کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارد. این موتور آسانسور ایتالیایی در مقایسه با سایر رقبای خود از مواد اولیه مرغوبی ساخته شده است به همین دلیل  نصابان آسانسور در کشور ما چندین سال است که از این موتور آسانسور استفاده می کنند.

تاریخچه موتور آسانسور مونتاناری

شرکت مونتاناری در سال 1970 تاسیس شد. در ابتدا این شرکت به تولید فلکه هرزگرد و سایر قطعات مکانیکی آسانسور می پرداخت. در سال 1975 اولین موتور آسانسور مونتاناری با عنوان موتور M78 به بازار عرضه شد. در سال 1997 مونتاناری، شرکت ELEMOL به منظور تولید موتورهای الکتریکی گیربکس دار راه اندازی کرد. یکی از معروف ترین موتورهای گیربکس شرکت مونتاناری موتور M76 است.

موتور آسانسور مونتاناری M76 در مودنای ایتالیا طراحی شد و با ظرفیت 6 نفره و با سرعت 1 متر بر ثانیه به بازار ارائه شده است.

از جمله ویژگی های موتور آسانسور مونتاناری راندمان بالا، استاتیک لود و لودینگ مناسب است و برای ساختمان های با ارتفاع 30 متر قابل استفاده است.

گارانتی موتور آسانسور مونتاناری

گارانتی موتور آسانسور مونتاناری 2 سال است که شامل 5 سال خدمات پس از فروش نیز می باشد. از این موتور می توان در ساختمان های با ترافیک بالا نیز استفاده کرد.

استاندارد موتور آسانسور مونتاناری

این موتور گیربکس ایتالیایی کلیه مراحل استاندارد را طی کرده و مطابق با استاندارد EN81 طراحی و تولید شده است.

موتور مونتاناری M76 قابلیت 240 استارت در ساعت را دارد در حالی که اکثر موتورهای گیربکس به ظاهر مشابه تنها قابلیت 180 استارت در روز را دارند.

چگونه موتور آسانسور مونتاناری اصلی را از موتور آسانسور مونتاناری تقلبی تشخیص دهیم؟

به دلیل اینکه موتور آسانسور مونتاناری یکی از محصولات وارداتی بازار کشور ما است، باید بسیار دقت کنید که از دلالان، واسطه گران و افراد سودجو خریداری نکنید. برای خرید موتور آسانسور مونتاناری تنها به نمایندگی های معتبر و اصلی مراجعه کنید و گول قیمت ارزان دلالان و افراد سودجو را نخورید.

ما در مجموعه پادرا آسانسور با داشتن نمایندگی اکثر برندهای معتبر موتور آسانسور و کارشناسان مجرب و با تجربه شما را در خرید کالاهای اصل وارداتی اعم از موتور آسانسور مونتاناری کمک خواهیم کرد.

موتور آسانسور سیکور ایتالیا

این موتور آسانسور ایتالیایی نیز یکی از برندهای مطرح موتور گیربکس آسانسور در سراسر دنیا است که در کشور ما نیز بسیاری از نصابان آسانسور از این موتور استفاده می کنند. البته موتور آسانسور سیکور ایتالیا در کشور ما بیشتر با نام الکمپ ایتالیا شناخته شده است.

از جمله ویژگی های موتور سیکور ایتالیا راندمان بالا و کیفیت بالای آن است که باعث شده از این موتور گیربکس در بسیای از پروژه مهم مسکونی، ادرای و تجاری سراسر دنیا استفاده شود. موتور سیکور ایتالیا با نام های M12,M13,M14,SH130,SJ140,RE16 به بازار ارائه می شود.

معرفی موتور آسانسور سیکور MR13

موتور سیکور M13 در شرکت سیکور ایتالیا طراحی و تولید شده است. این موتور با ظرفیت هشت نفره و سرعت یک متر بر ثانیه با طراحی جدید و کیفیت بالا از جمله بهترین موتورهای گیربکس در جهان است.

از جمله ویژگی های موتور آسانسور سیکور M13 نصب به 3 حالت ممکن و قابلیت نصب در اماکنی دارد که امکان ساخت موتورخانه های بزرگ در آنجا وجود ندارد.

گارانتی موتور آسانسور سیکور

این موتور آسانسور ایتالیایی دارای دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش است. موتور آسانسور سیکور در حال رقابت تنگاتنگ با سایر برندهای مطرح موتور گیربکس آسانسور مانند آلبرتو ساسی، مونتاناری، ایتال و … است. امکان استفاده از موتور آسانسور سیکور در ساختمان های مرتفع و پر رفت و آمد وجود دارد.

استاندارد موتور آسانسور سیکور

این موتور گیربکس ایتالیا کلیه مراحل استاندارد را طی کرده و مطابق با استاندارد EN81 طراحی و تولید شده است.

چگونه موتور آسانسور سیکور اصلی را از موتور آسانسور سیکور تقلبی تشخیص دهیم؟

از جمله روش های تشخص موتور آسانسور سیکور اصلی از تقلبی عبارتند از:

  • در موتور آسانسور اصل سیکور ایتالیا فلایویل موتور جمع و مورب است ولی در نمونه تقلبی فلایویل موتور پهن و دارای لبه های تیز و برنده است.
  • در موتور آسانسور سیکور اصلی، لنت کفشک صاف و یک تکه است ولی در نمونه تقلبی لنت کفشک به حالت تکه تکه است.
  • در نمونه اصلی سیکور ایتالیا نام سیکور ایتالیا به صورت براق حک شده است اما در نمونه تقلبی نام سیکور ایتالیا به صورت مات حک شده است.

ما در مجموعه پادرا آسانسور با داشتن نمایندگی اکثر برندهای معتبر موتور آسانسور اعم از موتور آسانسور سیکور و کارشناسان مجرب خیال شما را بابت خرید امن راحت خواهیم کرد.

موتور آسانسور ایتال

یکی دیگر از بهترین موتورهای گیربکس آسانسور موتور ایتال است که ساخت کشور ایتالیا می باشد. موتور آسانسور ایتال در مقایسه با سایر برندهای موتور مطرح ایتالیایی قیمت مناسب تری دارد و جزء پرفروش ترین موتورهای گیربکس آسانسور در سراسر دنیا است.

این موتور گیربکس ایتالیایی در توان های مختلف طراحی و تولید شده است. انواع موتور آسانسور ایتال شامل نوع با یاتاقان و بدون یاتاقان است که با سیستم تعلیق یک به یک است و استاتیک لود آن 2600 کیلوگرم می باشد. همچنین این موتور آسانسور با میزان صدای بسیار کم در دو نوع دو سرعته و تک سرعته تولید می شود.

استاندارد موتور آسانسور ایتال

موتور آسانسور ایتال کلیه مراحل استاندارد را طی کرده است و مطابق با استاندارد EN81 طراحی و تولید شده است.

چگونه موتور آسانسور ایتال اصلی را از موتور آسانسور ایتال تقلبی تشخیص دهیم؟

یکی از راه های تشخیص موتور آسانسور ایتال اصلی از نمونه تقلبی آن کاهش قیمت بدون دلیل آن است، متاسفانه بسیاری از دلالان و سودجویان نمونه های تقلبی موتور آسانسور ایتال را با قیمت های بسیار کم به عنوان نمونه اصلی موتور آسانسور ایتال به فروش می رسانند. بنابراین به شما توصیه می شود که حتما از نمایندگی های معتبر و تایید شده خرید کنید، زیرا به دلیل وارداتی بودن موتور آسانسور ایتال و نبود ناظرین مستقیم، سودجویان بسیاری در این میان سوء استفاده می کنند و باید در هنگام خرید حواسمان به این افراد باشد.

ما در مجموعه پادرا آسانسور با سال ها سابقه در صنعت آسانسور نمایندگی اکثر قطعات و اکثر برندهای موتور آسانسور را داریم و برای ارائه کالای با اصالت و با کیفیت در خدمت شما عزیزان هستیم.

موتور آسانسور جم

موتور آسانسور جم ایتالیا یکی دیگر از معتبرترین و با کیفیت ترین موتورهای آسانسور در سطح بین المللی است. این موتور گیربکس ایتالایی در ظرفیت شش نفره و با سرعت یک متر بر ثانیه طراحی و به مرحله تولید انبوه رسیده است.

میزان صدای موتور آسانسور جم کمتر از 30 دسیبل می باشد و از جمله مزیت های این موتور آسانسور قابلیت جداسازی کلیه قطعات موتور و پیاده سازی مجدد آن است.

معرفی شرکت جم

این شرکت کار خود را با تولید و فروش موتور گیربکس آسانسور  در شهر روبرتو ایتالیا آغاز کرد. این شرکت به دلیل تولید محصولات با کیفیت و تحویل سریع در مدت زمان کوتاهی پیشرفت چشمگیری داشت، به طوری که ظرفیت سالانه خود را به 15000 دستگاه رساند. شرکت جم امروزه یکی از بزرگترین کمپانی های موتور گیربکس آسانسور در جهان است.

مزایای موتور آسانسور جم

  • فروش بالای موتور آسانسور جم در ایران یکی از مزیت های این موتور محسوب می شود.
  • موتور آسانسور جم در حالی که از کیفیت بالایی برخوردار است قیمت مناسبی نیز دارد. موتور آسانسور جم ایتالیایی توانسته با برندهای مطرح جهان مانند الکمپ ایتالیا، مونتاناری ایتالیا و … وارد رقابت شود.

بهترین برند موتور آسانسور در ایران

همان طور که انتخاب بهترین برند آسانسور حائز اهمیت است انتخاب بهترین موتور آسانسور نیز بسیار مهم است چرا که این قطعه از قطعات بسیار مهم آسانسور است.

بسیاری از محققینی که در این صنعت فعالیت دارند همواره در تلاش هستند تا کیفیت موتورهای گیربکس دار آسانسور را ارتقا دهند. موتور آسانسورهای بسیاری در بازار ایران وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب مختص به خود را دارند. خوشبختانه اکثر موتورهای آسانسور ایرانی امتحان خود را پس داده اند و تا حدودی خوب هستند. از جمله مواردی که باید در موتور آسانسور ایرانی به آن توجه کرد قیمت موتور گیربکس است. قیمت متورهای گیربکس ایرانی تقریبا نصب قیمت موتورهای گیربکس خارجی است.

[irp posts=”3885″ name=”معرفی شرکت آسانسور بهران و محصولات اسانسوری و پله برقی”]

از جمله برندهای معروف موتور گیربکس آسانسور خارجی می توان به موتور گیربکس سیکور ایتالیا، موتور گیربکس ایتال، موتور آسانسور آلبرتو ساسی، موتور آسانسور مونتاناری و موتور آسانسور جم اشاره کرد. همچنین از جمله برندهای معروف موتور گیربکس آسانسور ایرانی می توان به موتور آسانسور بهران، موتور آسانسور پرگاس، موتور آسانسور یاران، موتور آسانسور الکمپ و موتور آسانسور الکو اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *